liffi Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 kvelds bildet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 var å titta litt på`n;) er 3.8l:) Ikke tilfeldigvis bilen jeg har nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 er det jo;) Banken var litt treig med penga!! så du fikk den vist først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 knærta en ventil, så nå har jeg fått bimmerAudi:( Begynne å pelle ut, å få den i gang i gjenn! vurderte å stroke til 2.8, men faen å det koster!! synd sugetrim er så dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Hva med å skaffe en M52B28, sette over innsug på den. + En chip og ny eksos så har du vel 210hk ihvertfall.. Evnt kikke på PPF etter en komplett motor med turbo osv, pleier å ligge noen til fine priser der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 ja, tenkte på det, men er det med penger da!! hehe. men, vi får se hva det blir til. blir nok bare bytting av deler. å evt kam å grenrør i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 ja, tenkte på det, men er det med penger da!! hehe.men, vi får se hva det blir til. blir nok bare bytting av deler. å evt kam å grenrør i første omgang. å hvis det i det heletatt skal være noe motorbytte, blir det Mpower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 Da har det blitt innkjøpt e34 530stv:) blir bruksbilen til far, må ha e34 han å vett!! Planer for den er: -Senk -lakkering -nye lykter -eksos - +++ litt annet smått tenker jeg:) Prøve å smelle opp bilder i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Hva skal du gjøre med sedanen? Selge den til meg? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 neehh! min bruksbil det:) 530`n blir brukdbilen til far;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Nå som e34`n er syk, måtte cabben ut å lufte seg:) knipsa noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 bytta plugger, olje, toppdeksel pakning, å tenn hetter, å bilen fusker å harker. høres ut som om den går på 5 sylindere under 3000Rpm men over det høres den fin ut. tror en ventil har tatt kvelden:( så da må den pelles litt på da! Flott!! der sto den godt ja:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Slipesett, 2x eksosventiler, 2x innsugsventiler, plugger, toppdeksel pakkning å plugghetter! Shadowline lister å M5 delskinn interiør 2+4:) Litt kos før vinterlagring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Har du fått tak i ventiler? jeg har en topp der ene sylinder har tattkvelden. Du kan få toppen av meg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Fikk ventilene levert på døra i stad:) Tar gjerne en topp jeg vettu! deler trenger man alltid! kommer oppover etterhelgen jeg, så får jeg henta dette interiøret å listene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå