liffi Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Begynner å komme seg nå ja !! mye små plukk som skan / kan gjøres.. men er bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 jeg ler HVER gang du sier det bare er en bruksbil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 fordi den ikke kan gå under ordet bruksbil duu veit hva jeg mener sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 joda, skjønner den. men bruker den jo vær dag. til å fra jobb, til butikken å alt.. så, i teorien så er det Bruksbil iallefall ut sommeren. vinterkjøring er det slutt med. er blitt såpass glad i den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 er hvertfall drit feit er en grunn for jeg selv vil ha e34 denne her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 jo, Takk for det bare for folk å komme med ideèr for evt oppgraderinger, ting jeg burde gjøre anderledes.. alltids kjekt med flere synsvinkler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 e34'er er fine bruksbiler de, uansett:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 sant så sant men denne Dritt dumpen jeg henta hos deg SUUUGER da.. hehe.. den lekker ! . så kjører med den Dumpen jeg Plomba, å går bedere! men som en sa innpå her, var at jeg burde ha Resirk.. så må nesten kjøpe meg det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Følger med her, da eg henter meg samme kitet selv iløpet av uken.. Stort reimhjul du kjører me på kompressoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 Skal lade 0.6 ! Stas at det blir flere 525 Kompressor ute . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Ja, må til med flere overladda e34 enda for å ta igjen alle e30'ne me turbo..synst eg ser en rundt hvert hjørne snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 sant så sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 fikk styra litt smått idag.. kobla på en bar måler, å den viser til at kompressoren bare lader 0.3.. det kan faen ikke stemme??! skal vist stå på reimhjul, slik at den får 06bar i følge forige eier av kittet. ikke noe falsk luft ute å går eller, men den butter fremdeles på rundt4-5.000... kan det være at den pressa lader for lite, å derav får for mye bensin når jeg har 3l dyser å chippen?? å jeg kjører med rundt 3bar B.T.. prøvd mindere å, men blir ikke bedere det eller. skjønner pent lite nå!... Uansett. tok noen bilder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigerfjord-karosseri Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 meget flott e34 d dær. hvor kjøpte du det kittet? å tørr jeg spørre pris på dette ? .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå