Spankus Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Betalte mye for dem eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 fikk dem billige av en kompis siden jeg MÅTTE ha vinter felger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Er som regel rundt 3-4 mnd du mister lappen for "uansvarlig" kjøring.. Vet ikke hvor du kjørte da dette skjedde men slikt skal politiet ta til etteretning iforhold til hvor uansvarlig det var.har selv just fått igjen lappen etter å ha kjørt litt for fort og vet hvor jævlig det er, Lykke til Jeg totalvraken min E39 da jeg taket, og fikk en bot på 6000kr pga jeg hadde kjørt uforsvarlig. Men mistet aldri lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 Hadde dem deg på film da du kjørte uforsvarlig a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Tråkigt=/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Tharaldsen Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 leit at lappen røk på lekeføret då, men du kan jo prøve og se positivt på det, e34'n blir ikke vinterkjørt denne vinteren og penger som hadde røket på bensin kan no brukes på snop til an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 velkommen i klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 ja, får se det på den måten:) er på tanken av å selge etter vinteren. føler savn for M535 / M5 i gjenn Jo, takk for det Christian;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 http://www.amta.no/lokale_nyheter/article5437094.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 er vist med i broom sine innlegg også!! http://www.tv2underholdning.no/broom/vi ... 83258.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Velkommen i klubben. Har under en mnd igjen av sperrefristen jeg nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Veit enda ikke hvor lenge jeg mister den. har ikke hørt noe neda! å det suger!! savner lappen min 1mnd i gjenn er ikke lenge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 savner min jeg og. var 7mnd nå den 8.januar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 for bare sladdinga kan vi vente oss 3mnd+ forelegg, men du ble tatt i måling også? da kan det bli lengre;/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Kjedelig! ! får håpe den bare dukker opp i posten snart:) haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå