Gå til innhold

E34 525i 24v "Ac schnitzer" - s.47 - nybil E34 540/6 stv

liffi
 Share

Anbefalte innlegg

ja, greia er: jeg var på Vegvesenet, søkte om tilbakelevering av førerkort. fikk brev i posten om at jeg kunne ta teorien så fort som mulig. da jeg kom ned dit, kikka dama litt på skjermen, prata med litt kolegaer, og lot meg etterhvert ta Teorien (10min, 3feil). Etter prøven spurte jeg: "hvordan er det med oppkjøring nå? kan jeg bestille time så jeg får det så fort som mulig etter sperrefristen?"

-"Nei, her står det at du har dårlig vandel(eller noe) så før den er godkjent kan du ikke bestille oppkjøring"

derfor luerer jeg på om en telefon til jusiten i saken min vil hjelpe, så jeg kanskje kan bestille å få lappen igjen snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt : Frontleppe , tåkelys å Nye blinklys til den svarte.

Bestilt : M-tech Pedaler , M-tech matter foran, å M-tech matte til bagasje til den Rød :D å venter på Svar om Bredfront!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt : Frontleppe , tåkelys å Nye blinklys til den svarte.

Bestilt : M-tech Pedaler , M-tech matter foran, å M-tech matte til bagasje til den Rød :D å venter på Svar om Bredfront!

Hvor bestilte du m-tech utstyret?

VET jeg trenger nye pedaler, men matter i samme slengen skader ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

savner min jeg og. var 7mnd nå den 8.januar :)

åssen klarte du å miste den så lenge?! Godt du snart har den tilbake da, så M535`n får lufta seg til sommeren:)

Ble målt til 135km/t. De trakk fra 6, så endte opp på 129km/t, så slapp å sitte inne. men svei bra med 10 000,- i bot å 8mnd uten lappen.

Nå sitter jeg her, fortsatt uten lappen. hadde time den 15. Februar. Men reiste bort på jobb den 14. Så jeg måtte avbestille. Nå går jeg bare å håper på ledig time snarest... tortur dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

savner min jeg og. var 7mnd nå den 8.januar :)

åssen klarte du å miste den så lenge?! Godt du snart har den tilbake da, så M535`n får lufta seg til sommeren:)

Ble målt til 135km/t. De trakk fra 6, så endte opp på 129km/t, så slapp å sitte inne. men svei bra med 10 000,- i bot å 8mnd uten lappen.

Nå sitter jeg her, fortsatt uten lappen. hadde time den 15. Februar. Men reiste bort på jobb den 14. Så jeg måtte avbestille. Nå går jeg bare å håper på ledig time snarest... tortur dette :)

kjedelig det der. men bra du slapp Buret da:) det hadde ikke vært noe staselig. så får bare håpe du får oppkjøring snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...