bmw5251989 Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 bilen har sått eit år no, uten å vøre starta. Starta den tidligere i dag, motoren går fint og alt. Men det kommer hvit eksos ut, og oljen på påfyllings lokket e hvit Ka e gale ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffe1990 Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 topp pakning, eller kansje bare litt kondens vann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw5251989 Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Toppakning vart skifta før bilen vart søtte vekk Toppenn vart plana ganske mye, kan det ha noe å si ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 er det olje i vannet. eller vann i olja. så er det dessverre toppakningen ja. somregel iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Ta deg en litt lengre kjøretur du også sjekker du oljelokket etterpå, er nok sikkert bare litt kondens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ketil74 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Dette er nok bare litt kondens vil jeg tro.Anbefaler deg å skifte olje og filter og kjør en god tur med bilen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 jeg elsker at alle skal si det er toppakning med en gang. Toppakninga gir seg ikke av å stå stille. Klart det kan være litt uttørkede pakninger osv, men kjør deg en lengere tur. tipper alt er i orden etter dette. Om det er milkshake på peilepinnen ville jeg tatt et oljeskift også, men det får du vurdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw5251989 Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Oki Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Eg ville ha skifta olje før kjøreturen men det er no meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 jeg elsker at alle skal si det er toppakning med en gang.Toppakninga gir seg ikke av å stå stille. Klart det kan være litt uttørkede pakninger osv, men kjør deg en lengere tur. tipper alt er i orden etter dette. Om det er milkshake på peilepinnen ville jeg tatt et oljeskift også, men det får du vurdere enig der.. dissa motorene i bmw er ikke så dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 aha, der var du pålogga igjen. Så du har fått bilen din oppe å gå etter delene jeg sendte deg å DU "glemte" å betale? Har du lyst å gjøre opp for deg snart? Jeg minnes å huske at vi ble enige om 1500,- Men, siden du klagde på rust på Fangerfestene så kan vi vel si 1000,? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå