Gå til innhold

DunkelBlau E36 coupe, vintersko side 4 :s

Share

Anbefalte innlegg

Jau, endelig skal jeg vise frem førstebilen min. Har drevet lenge å siklet etter E36 coupe. Dette er et karosseri jeg har likt i maange år. Jeg er ingen japsetype, og det værste jeg veit er disse jævla plastikk driftebilene. Så bimmer falt lett på meg, men ble jo ekstra bimmerfan da sterfaren min hadde E38 for mange år siden :)

Over til bilen:

Bilen har rulla 240 000km, men herregud, er jo en gammel bil :)

Rust er det minimalt med, siden bilen ble opplakert i fjor i orginalfargen(dunkelblau)

Det som er gjort med bilen:

M-tech frontfanger

M-tech sideskjørt, dog Rieger replica :(

M-tech difusor

M3 speil

M3 GT-spoiler

BMW motorsport dørlister

DTM bakpotte

DTM carbon leppe foran

Coilovers, godkjent i vognkort:)

BBS LM® felger, 225/235-40/18

Er også montert exenon i nærlys. Noe jeg vill ha av. Skal også kvitte meg med chrom lyktene, siden jeg ikke er noe fan av det ! :) SKRIK ut om noen vill bytte meg meg, eller vil ha xenon :)

Eirsanbrwn.jpg

Bilen er ganske lav, men er usikker på hvor mye den er senket. Har bare skrudd den ned jeg.

Skulle egentlig ha den enda lavare foran og høyere bak. For å få den til å peke litt fremover. Men da subba det i coiloversa :(

Så da trengs det bredere spacer, har 5mm foran nå. Så 7mm burde holde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser veldig bra ut!

Skikkelig pen og gjennomført og planene er i orden ser jeg :wink:

Trenger ikke fjørklemmer bak. Bare å løsne demperen og bende ned bærearmen med noe langt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut!

Skikkelig pen og gjennomført og planene er i orden ser jeg :wink:

Trenger ikke fjørklemmer bak. Bare å løsne demperen og bende ned bærearmen med noe langt :wink:

Takk :)

Skal se på det med fjørene. Hadde drevet hele dagen med felgene foran, så da jeg så det bak bare skrudde jeg felgen på igjen uten helt å se på det riktig :)

Er så jævvlig kjett å ikke få jekketralla under bilen, må kjøre opp på plankebiter for å så få jekken under!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takker.Toninga så veldig bra ut,så tenkte litt på det selv :)

Å godt du skal kvite deg med crom lyktene,blir mye bedre med mørke.

Ja chrom er stygt. Men da trengs det nye blinkers også. Har lyst på hvite, men er sota blinkers bak på bilen så det peneste da blir vell sota blinkere foran :)

Grøftelysene må jeg se ann bytte også, er chrom de også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøff bil, det er ikke kjett som du kaller det å måtte bruke klosser for å få jekken under, det kalles god smak det... skal være ubrukelig lavt, det er da ting er gjort riktig, også liker jeg at du skal ha vipp på den.

Gratulerer med tøff bil

Takk :)

Jaja, jeg har fått med meg at du har fetish på lave biler og stancework :)

Jeg har jo nesten traktor iforhold til stancegutta :D Men er fryktelig kjett da jeg har 2km med grusvei opp til meg :(:( Ser det også er støv på baksiden av bilen etter en tur. Og kjører jeg med vindua nede hører jeg steiner blir kastet i hjulbuene, er nesten på gråten da jeg kommer på grusvei :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

68 måtte jeg ut med :)

Forje eier het Jan V ellerno, hvis du vet hvem det er. Han sa noe med at det gikk mye fete E36'er oppe der han bodde :) Men siden du har kjennskap til bilen, vet du om noe negativt, evnt feil eller problemer som har vært på bilen ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...