Eirsan Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Jau, endelig skal jeg vise frem førstebilen min. Har drevet lenge å siklet etter E36 coupe. Dette er et karosseri jeg har likt i maange år. Jeg er ingen japsetype, og det værste jeg veit er disse jævla plastikk driftebilene. Så bimmer falt lett på meg, men ble jo ekstra bimmerfan da sterfaren min hadde E38 for mange år siden Over til bilen: Bilen har rulla 240 000km, men herregud, er jo en gammel bil Rust er det minimalt med, siden bilen ble opplakert i fjor i orginalfargen(dunkelblau) Det som er gjort med bilen: M-tech frontfanger M-tech sideskjørt, dog Rieger replica M-tech difusor M3 speil M3 GT-spoiler BMW motorsport dørlister DTM bakpotte DTM carbon leppe foran Coilovers, godkjent i vognkort:) BBS LM® felger, 225/235-40/18 Er også montert exenon i nærlys. Noe jeg vill ha av. Skal også kvitte meg med chrom lyktene, siden jeg ikke er noe fan av det ! SKRIK ut om noen vill bytte meg meg, eller vil ha xenon Bilen er ganske lav, men er usikker på hvor mye den er senket. Har bare skrudd den ned jeg. Skulle egentlig ha den enda lavare foran og høyere bak. For å få den til å peke litt fremover. Men da subba det i coiloversa Så da trengs det bredere spacer, har 5mm foran nå. Så 7mm burde holde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Ser veldig bra ut! Skikkelig pen og gjennomført og planene er i orden ser jeg Trenger ikke fjørklemmer bak. Bare å løsne demperen og bende ned bærearmen med noe langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Ser veldig bra ut! Skikkelig pen og gjennomført og planene er i orden ser jeg Trenger ikke fjørklemmer bak. Bare å løsne demperen og bende ned bærearmen med noe langt Takk Skal se på det med fjørene. Hadde drevet hele dagen med felgene foran, så da jeg så det bak bare skrudde jeg felgen på igjen uten helt å se på det riktig Er så jævvlig kjett å ikke få jekketralla under bilen, må kjøre opp på plankebiter for å så få jekken under! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Så pen ut denne ja,hvor mye toning av rutene har du ? Bilder inni ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Skal fikse bilder inni Ser bra ut der også. Glemte å si at det er byttet stoffinteriør fra en annen mod coupe. Men er lyst dashbord og diverse da :S Rutene er 35% mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Ok takker.Toninga så veldig bra ut,så tenkte litt på det selv Å godt du skal kvite deg med crom lyktene,blir mye bedre med mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Ok takker.Toninga så veldig bra ut,så tenkte litt på det selv Å godt du skal kvite deg med crom lyktene,blir mye bedre med mørke. Ja chrom er stygt. Men da trengs det nye blinkers også. Har lyst på hvite, men er sota blinkers bak på bilen så det peneste da blir vell sota blinkere foran Grøftelysene må jeg se ann bytte også, er chrom de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 tøff bil, det er ikke kjett som du kaller det å måtte bruke klosser for å få jekken under, det kalles god smak det... skal være ubrukelig lavt, det er da ting er gjort riktig, også liker jeg at du skal ha vipp på den. Gratulerer med tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 tøff bil, det er ikke kjett som du kaller det å måtte bruke klosser for å få jekken under, det kalles god smak det... skal være ubrukelig lavt, det er da ting er gjort riktig, også liker jeg at du skal ha vipp på den.Gratulerer med tøff bil Takk Jaja, jeg har fått med meg at du har fetish på lave biler og stancework Jeg har jo nesten traktor iforhold til stancegutta Men er fryktelig kjett da jeg har 2km med grusvei opp til meg :( Ser det også er støv på baksiden av bilen etter en tur. Og kjører jeg med vindua nede hører jeg steiner blir kastet i hjulbuene, er nesten på gråten da jeg kommer på grusvei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 ja, ser den.. er helt ufattelig dårlig veier på bygdene.. er liksom så flott å ha litt over middels felger, og høre steinene bruke kanten som en betongblander:( Kan jeg spørre hvor du denne bilen går hen? Slapp av, er ingen tjuv;) hehe Er jo moro å høre hva slags biler som går hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Hehe Den går på eidskogen, sør for Kongsvinger:) Er den sørligste kommunen i Hedmark, så jeg bor 15 min unna sverige :D Henta faktisk bilen i Raufoss hvis noen har sett den der EDIT: Noen som kan hjelpe meg ? viewtopic.php?f=1&t=158118 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Kjenner til den bilen der. Den har hatt 3 eiere her i området og jeg kjenner alle, carlhaakon blant annet Hvor mye måtte du ut med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 68 måtte jeg ut med Forje eier het Jan V ellerno, hvis du vet hvem det er. Han sa noe med at det gikk mye fete E36'er oppe der han bodde Men siden du har kjennskap til bilen, vet du om noe negativt, evnt feil eller problemer som har vært på bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 slik den ser ut mange som har prata om denna om du trenger noe deler så si i fra. har en del. det vet du sikert fra før av oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 slik den ser ut mange som har prata om denna om du trenger noe deler så si i fra. har en del. det vet du sikert fra før av oxo Ja, har snakka med bror din Skal kansje kjøpe orginal lykter og tutene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå