Eirsan Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Fy faen, nå skal dere høre her. Aldri vært borti værre!! Kom på skolen idag ved 10-tiden idag, og parkerte på parkeringa. Kom tilbake etter skoleøkta 1,5time etterpå, og da fikk jeg et sjokk!! Da hadde noen rasshøl dratt av sidelistene på bilen min. Tenk å bli så snåle? til og med clipsene hadde dem tatt med deg!! Hvem gjør slikt? Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine da jeg så det. Ble bare stående å gape! Ser jeg noen med BMW motorsport lister på sin E36 kommer jeg til å klikke i vinkel !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Fy faen, nå skal dere høre her. Aldri vært borti værre!!Kom på skolen idag ved 10-tiden idag, og parkerte på parkeringa. Kom tilbake etter skoleøkta 1,5time etterpå, og da fikk jeg et sjokk!! Da hadde noen rasshøl dratt av sidelistene på bilen min. Tenk å bli så snåle? til og med clipsene hadde dem tatt med deg!! Hvem gjør slikt? Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine da jeg så det. Ble bare stående å gape! Ser jeg noen med BMW motorsport lister på sin E36 kommer jeg til å klikke i vinkel !!!!! Folk har pokker meg lite respekt for andres eiendeler.. Latterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Folk har pokker meg lite respekt for andres eiendeler.. Latterlig. Dette var til og med skoletia, på en parkeringsplass. Noen må ha sett det!! Syns det er jævlig surt at folk gjør slik. Kan ikke kjøpe noe selv før folk skal ta det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Er desverre sånn i dagens samfunn,har man noe fint,kan man banne på at noe skjer eller folk ikke tar hensyn :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 "Sandwich" med asfalt, fingre og hammer som deltakere skulle vært praktisert om man fikk tak i sånne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Har du "mekken-linje" på den skola? Sikkert en jøde der i fra som har knabba dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 skjønner itte at følk kan la væra å pelle på ting dem ikke eier! håper du finner ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Utrolig kjedelig og irriterende når slike ting skjer. Folk har rett og slett ingen respekt for andres ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Har du "mekken-linje" på den skola? Sikkert en jøde der i fra som har knabba dem. Går almennfag. Men har seff begynt nye påbyggs elever på skolen, som kommer fra mekken, elektro, bygg osv. Er garantert noen der ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Snakk om fordommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Det er relativt sansynlig. Uten å danne seg teorier oppklarer du aldri en sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Har du "mekken-linje" på den skola? Sikkert en jøde der i fra som har knabba dem. Går almennfag. Men har seff begynt nye påbyggs elever på skolen, som kommer fra mekken, elektro, bygg osv. Er garantert noen der ja ! Og der mistet jeg plutselig all respekt for deg, håper du smeller bilen på vei hjem, herregud er det rart det er krig i verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Er så forbanna latterlig at folk gjør seg til tyver for noen stakkarslige side lister. Er helt utrolig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Har du "mekken-linje" på den skola? Sikkert en jøde der i fra som har knabba dem. Går almennfag. Men har seff begynt nye påbyggs elever på skolen, som kommer fra mekken, elektro, bygg osv. Er garantert noen der ja ! Og der mistet jeg plutselig all respekt for deg, håper du smeller bilen på vei hjem, herregud er det rart det er krig i verden +1. Hærregud så latterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Har du "mekken-linje" på den skola? Sikkert en jøde der i fra som har knabba dem. Går almennfag. Men har seff begynt nye påbyggs elever på skolen, som kommer fra mekken, elektro, bygg osv. Er garantert noen der ja ! Og der mistet jeg plutselig all respekt for deg, håper du smeller bilen på vei hjem, herregud er det rart det er krig i verden haha, fordi jeg trodde tyven var fra påbyggklassen? Snart snø og vinter, så skal ikke se bort ifra at bilen ligger kvessta i ei bjørk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå