Gå til innhold

DunkelBlau E36 coupe, vintersko side 4 :s

Share

Anbefalte innlegg

Fy faen, nå skal dere høre her. Aldri vært borti værre!!

Kom på skolen idag ved 10-tiden idag, og parkerte på parkeringa. Kom tilbake etter skoleøkta 1,5time etterpå, og da fikk jeg et sjokk!!

Da hadde noen rasshøl dratt av sidelistene på bilen min. Tenk å bli så snåle? til og med clipsene hadde dem tatt med deg!! Hvem gjør slikt?

Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine da jeg så det. Ble bare stående å gape!

Ser jeg noen med BMW motorsport lister på sin E36 kommer jeg til å klikke i vinkel !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy faen, nå skal dere høre her. Aldri vært borti værre!!

Kom på skolen idag ved 10-tiden idag, og parkerte på parkeringa. Kom tilbake etter skoleøkta 1,5time etterpå, og da fikk jeg et sjokk!!

Da hadde noen rasshøl dratt av sidelistene på bilen min. Tenk å bli så snåle? til og med clipsene hadde dem tatt med deg!! Hvem gjør slikt?

Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine da jeg så det. Ble bare stående å gape!

Ser jeg noen med BMW motorsport lister på sin E36 kommer jeg til å klikke i vinkel !!!!!

Folk har pokker meg lite respekt for andres eiendeler.. Latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har pokker meg lite respekt for andres eiendeler.. Latterlig.

Dette var til og med skoletia, på en parkeringsplass. Noen må ha sett det!!

Syns det er jævlig surt at folk gjør slik. Kan ikke kjøpe noe selv før folk skal ta det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du "mekken-linje" på den skola? Sikkert en jøde der i fra som har knabba dem.

Går almennfag. Men har seff begynt nye påbyggs elever på skolen, som kommer fra mekken, elektro, bygg osv. Er garantert noen der ja !

Og der mistet jeg plutselig all respekt for deg, håper du smeller bilen på vei hjem, herregud er det rart det er krig i verden :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du "mekken-linje" på den skola? Sikkert en jøde der i fra som har knabba dem.

Går almennfag. Men har seff begynt nye påbyggs elever på skolen, som kommer fra mekken, elektro, bygg osv. Er garantert noen der ja !

Og der mistet jeg plutselig all respekt for deg, håper du smeller bilen på vei hjem, herregud er det rart det er krig i verden :lol::lol:

+1. Hærregud så latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, fordi jeg trodde tyven var fra påbyggklassen?:)

Snart snø og vinter, så skal ikke se bort ifra at bilen ligger kvessta i ei bjørk ! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...