rolfi Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Den 17. Mai kjøpte jeg meg en E30 som brukis... Er en 4-dørs 1986 320i med automat. Gått ca 173 000km Utstyrliste her: Order optionsNo. Description 210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) 286 BMW LM RAD/BMW STYLING 300 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH 314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES 350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT 428 WARNING TRIANGLE 520 FOGLIGHTS 662 BMW Bav. CR Digital 682 RADIOANTENNE AUTOMATISCH 979 VELOURS-FUSSMATTEN VORN UND HI Og såklart GRØNT interiør <3 Hadde den på PKK og må bytte klosser foran, brekksko, etpar bremserør, styrestag, bærebruer foran, de store traversforingene bak og tette eksosen. Kom totalt på ca 1700kr, så jeg skal ikke klage. Har også handlet inn: - 75/60 senkesett med dempere -Høydejusterbare bakfjører (fra 60 til 80mm) -Svarte DE -4 stk 9x16 Kerscher Carmona -BBS frontspoiler -Noen liter lakk (farge er supertopphemmelig inntil videre). Den ene framskjermen er også ny. Fant en bit med gaffateip på den gamle, begynte å dra i den og drog av omtrent halve skjermen. Driver og monterer senkesett as we speak. Bildene er fra når jeg prøvde på noen BBS RM jeg kjøpte (Med BLODHARRY smale dekk. Kjøpte de med dekkene, det SKAL på noe breiere når felgene skal på E21n) Og her er et fra montering av frontlyktene Oppdaterer etterhvert med mer bilder når den ligger litt nermere bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 se her ja,gratulerer med ny bil,blir bra denne her når den kommer litt nærmere asfalten ja:) Bilen så ganske hel og pen ut på bildene..er den det og eller? du skal vel fjærne di "gromme" høytalerne i hattehylla og?hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 se her ja,gratulerer med ny bil,blir bra denne her når den kommer litt nærmere asfalten ja:)Bilen så ganske hel og pen ut på bildene..er den det og eller? du skal vel fjærne di "gromme" høytalerne i hattehylla og?hehe Den er noe rusten her og der, men alt i alt er den ganske grei Høytalerene er satt dit veldig midlertidig, de originale hørtes ut som når man pusser stål med grovt sandpapir, så det er bare for å ha noe lyd. Blir nok noe nedfelt i hattehyllen etterhvert, men er ikke førsteprioritert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 hallo Rolf, blir bra det her...bare kjempesenk nå så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Må legge ut bilder nå, er litt lavere nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Kerscherfelgene kommer på posten idag, så de monteres mest sannsynlig på i morgen om jeg får tak i dekk Skulle hatt den en liten dert lavere bak, får prøve med å fjerne en av fjærputene og se. Kanskje jeg må ta av begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Er dette 75/60 senk? ble jo jævlig bra., Må bytte dempere også for å få dette til å gå, eller kan en bruke org? Er de felgene som er på nå 15 eller 16" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Sykt tøff! Digger 4-dørs med masse senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Hylle: Det er 75mm foran iallefall. Bak er det de blå justerbare FK-fjørene fra koed, der har jeg fjernet hele justeringskoppen. Den er ennå litt høy bak, så jeg skal se hvordan det blir når jeg tar vekk fjørputene. Dempere fulgte med i settet Felgene som står på nå er BBS RM 8x15 ET12 foran (185/45-15), og 9x15 ET1 bak (196/45-15). Disse felgene er kjøpt inn til E21n (dekkene fulgte med, men skal ha større og bredere dekk når de skal på E21n.), så bruker de kun midlertidig, til jeg har fått dekk på Kerscherene. Blir 215/40-16 på de. Det blir totalt ca 2cm høyere enn det som står på nå. Eksosanlegget har blitt spist opp, det skraper omtrent overalt. Kjørte hjem i natt, da en liten frosk kom kravlende over veien. Jeg hadde ikke sjans til å la være å treffe den den, og jeg hørte at den tok kveld i møte med eksosen.... Hvil i fred, Frogger Det skraper om jeg ligger midt i veien på veier jeg ikke engang kan se at er sporete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Utrolig grom senk! Syns det var rått som det er nå. Kult når det tilter litt forover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Den ser veldig bra ut med den høyden. Jeg skal ha 16" på min. så tror det blir veldig bra med 75senk foran, kommer nok til å gå for det! Er bilen diamantsvart?` Jævlig fin farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Den er Achatgrün metallic. Får dekk på kerscherene på mandag, så da kommer bilder av hvordan den blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Utrolig grom senk! Syns det var rått som det er nå. Kult når det tilter litt forover du har så god smak lars89! du gjør ting riktig på bilen din, så kommer du med smarte utsagn og tips ellers helt rå den e30'n der! litt strøkent "rat"-look med fargeforskjellen, noe som jeg syns var grisetøft faktisk! Senken/stuket og bilen var helt perfekt mener jeg, litt halvveis rat, uten at det er det! Synes bilen var fantastisk slik den er jeg, hadde ikke giddi å kjøpt noe ander felger, men kerscher blir jo aldri feil uanset så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Ser på utstyrslista di at det er diamantsvart bilen din er! med mindre der er lakka opp., Ser også ut på bildene at den er diamantsvart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Ser på utstyrslista di at det er diamantsvart bilen din er! med mindre der er lakka opp., Ser også ut på bildene at den er diamantsvart! Jeg ser ærlig talt forskjell på grønn og svart... Utstyrslista du så på var på 750n. Lista til denne bilen fikk jeg på PM. Her er den, om det er viktig: Vehicle informationVIN long --- Type code AD41 Type 320I (EUR) Dev. series E30 () Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M20 Cubical capacity 2.00 Power 0 Transmision HECK Gearbox AUT Colour ACHATGRUEN METALLIC (177) Upholstery PINIENGRUEN (0215) Prod. date 1986-01-10 Order options No. Description 210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) 286 BMW LM RAD/BMW STYLING 300 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH 314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES 350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT 428 WARNING TRIANGLE 520 FOGLIGHTS 662 BMW Bav. CR Digital 682 RADIOANTENNE AUTOMATISCH 979 VELOURS-FUSSMATTEN VORN UND HI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå