Østgaard Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Rått Dette blir nokk bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Det blir ingen bilder i kveld, dessverre. Kerscherene passer ikke på foran, så det blir BBS en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 rått stuk! hvor handla du den senken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 rått stuk! hvor handla du den senken? koed FK highsport 75/50, pluss FK justerbare senkefjører bak. De er montert uten justeringskoppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2010 Lurer litt på å selge bilen egentlig. Noen som har lyst på? Får bolter med rett lengde på Mandag, så kan ta bilder med Kerscherene da. Blir EU-godkjent før salg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Jeg er gira på senkesettet ditt hvertfall om du selger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Åssen får du den eugodkjent med senkesettet? Ser jo monsterfeit ut, ikke selg den ! Kjøp takgrind! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Jeg er ganske sikker på at det er tüv på highsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 tok EU-kontrollen før jeg satt det på De kan ikke si noe på det på etterkontrollen. Jeg skal hente meg E12, så en bil må gå. Og når jeg ikke er spesielt fan av E30 fra før, så er ikke valget så vanskelig Det er TÜV på senkesettet ja, så det skal være mulig å få godkjent om man går en plass som ikke praktiserer 11cm-regelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 For en stund siden monterte jeg BBS-fronten. En stund senere kom Kerscherene. Her er BBS-front og BBS-hjul: Her er bildene med Kerscher og BBS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Var flott med BBS front og BBS hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Var flott med BBS front og BBS hjul! Ja dette var skamtøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 pimp! like it alot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Synes den kledde BBS hjulene bedre, enn Kerscher. Rett og slett råtøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Likte fronten her , sjelden vare dette sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå