Padrino Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Hei, satt inn et par vader seter i bilen min i dag (E36) Bak ryggstøtta i baksetet fant jeg en ledning som var noe tvilsom. Først og fremst lurer jeg på hva denne ledningen er til, den strekker seg under listen langs med dørkarmen og deretter under rattet. Lastet også opp mine nye seter om noen ønsket og se på dem : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder87 Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 hvor ender denne under dasbordet og i bagasje rom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Har du DEFA-alarm? I så fall er det ledningen som går til bagasjeromsbelysningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padrino Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Vet ikke hvor den går videre. Men jeg har DEFA, men den er ute av drift. Da har vel ikke denne ledningen noen nytte lenger, så klipper den vekk :=) Takker for svara Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Hvis du ikke har planer om å gå gang på alarmen så er det bare til å røske den vekk ja. Men napp ut kabelskoen i strømtyven slik at du ikke kortslutter bagasjeromsbelysningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå