Magg0 Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Heisann Trenger litt hjelp jeg. Bilen ble ikke EU-godkjent og verkstedet jeg snakket med skulle ha nærmere 20.000,- til reperasjoner av diverse med bremser så da var valget enkelt: Selge. Bilen er godt brukt av en 18-åring. Det ble 30,000 km på 5 måneder. Jeg har lagt ut en film av bilen med masse beskrivelser under videoen. http://www.youtube.com/watch?v=yr12woXVrjM Hadde satt pris på om dere kunne si en cirka pris på hva jeg kan få får den kjære BMWen min PS: Videoen er egentlig en minnevideo til meg selv men fungerer mye bedre enn bilder mener jeg, derfor filmes bassen en del i starten Mvh Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Tror ikke jeg hadde betalt noe mer en 5tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Forferdelig musikk! Tja, selg den uten anlegg i hvertfall... Bilen er verdt for lite til å selge det med, klarer ikke dra opp prisen nok med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Jeg ville nok lagd en ny video dersom du har tenkt å bruke den til salg, hvor du da legger på musikk i ettertid, og dropper å vise at du "sprenger" subbene dine i halve filmen. Men uansett, når jeg ser på biler- leser jeg skjelden teksten, men jeg ser først og fremst på bildene. Deretter leser jeg teksten.. En e36 coupe som ligger ute til 10 000 vil nok få mange visninger- så ha gode bilder og en grundig annonsetekst så du slipper unna de fleste av "jeg må bare få lønning først, kan du holde bilen av til meg?" folkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magg0 Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Hei. Takker for fornuftige svar Jeg drar straks til bilen for å pelle ut anlegget + ta ny video og masse bilder. Med prisen så var det noe slikt jeg håpet på å få for den. Mvh Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå