Gå til innhold

Prisantydning på E36 94' Coupe - en del feil [VIDEO]

Magg0
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Trenger litt hjelp jeg. Bilen ble ikke EU-godkjent og verkstedet jeg snakket med skulle ha nærmere 20.000,- til reperasjoner av diverse med bremser så da var valget enkelt: Selge. Bilen er godt brukt av en 18-åring. Det ble 30,000 km på 5 måneder. Jeg har lagt ut en film av bilen med masse beskrivelser under videoen.

http://www.youtube.com/watch?v=yr12woXVrjM

Hadde satt pris på om dere kunne si en cirka pris på hva jeg kan få får den kjære BMWen min :D

PS: Videoen er egentlig en minnevideo til meg selv men fungerer mye bedre enn bilder mener jeg, derfor filmes bassen en del i starten :)

Mvh

Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok lagd en ny video dersom du har tenkt å bruke den til salg, hvor du da legger på musikk i ettertid, og dropper å vise at du "sprenger" subbene dine i halve filmen. Men uansett, når jeg ser på biler- leser jeg skjelden teksten, men jeg ser først og fremst på bildene. Deretter leser jeg teksten.. En e36 coupe som ligger ute til 10 000 vil nok få mange visninger- så ha gode bilder og en grundig annonsetekst så du slipper unna de fleste av "jeg må bare få lønning først, kan du holde bilen av til meg?" folkene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...