Flextron Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Ny 2 din spiller kommer til e39 snart. Denne skal passe retti ramma til business spillern uten modifikasjoner. DVN-E39产品结构部分已申请国家实用新型专利,专利号:201020126280.8 For BMW 5series 1996-2003 Compatiable with original SWC and HK system Supports CD ,CD-R/RW ,MP3,WMA ,MPEG4 ,DIVX ,VCD ,SVCD ,JPEG High-quality 7’’/16:9 LCD display with touchscreen (800x480 resolution) Integrated 4*50 watts amplifier Integrated iPod interface ( iPod control, select ipod song directly via touchscreen ) Integrated Bluetooth module , support A2DP ( Play music from mobile via car audio) High sensitive external microphone Integrated navigation system ,Windows CE 5.0 plateform. Support TMC Multi-language menu FM/AM tuner, RDS Integrated Navigation system,Windows CE 5.0 plateform Dual Zone function, listen music while watching GPS image Integrated SD card reader & USB interface, support 4GB SD card 1xA/V input,2xvideo output,4xaudio output,1xsubwoofer output Simple installation and No modifications to the vehicle or stereo installtion frame are needed only with this OEM headunit. Les her: http://www.dynavin.com.tw/news.php?news_id=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Stygg den var laget da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 tja nja syns ikke den var stygg ☺ ser jo litt orginal ut og diskre, er vel det så er mening vil jeg tro? hvor får man kjøpt en slik en da skal tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Har sett den tilsalgs flere streder i Kina.... Rundt 2800kr puss frakt og toll.. Syntes den ser greit ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 den er nok ikke til salgs ennda, ifølge facebook siden til produsenten da? og har sett pre order på DTMspec ligge de på 640$ håper på en billigere pris da, men ser det kan bli en slik for en liten bit av feriepengene ja ☺ link til produsent : http://www.dynavin.com/products/product_dnv_e39.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Jeg skal i hvertfall ha en slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Tomcandersen det er e46 utgaven du har sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 E46 utgaven er flere mil foran E39 utgaven i look! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Tomcandersen det er e46 utgaven du har sett.. Ok, jeg skrev mail med et firma i China forrige uke og fikk til svar at den var på lager. Prisen ble ca 650$ ink frakt. http://www.tradett.com/gps-dvd-radio-bmw-e39-products/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 hvist det er denne du sikter til BMW 3 E46 E39 E38 E53 Auto DVD GPS DVB-T(EB-346M) Så e ikke det dynavin, sin.. Men se denne.. ser 10 ganger bedre ut.. MEN har vell ikke alt dynavin har da . http://www.tv-in-motion.co.uk/bmw_headunit.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Jeg skal også ha Dynavin i min, dog ike til E39. Men E46 Synes OEM look ser aller best ut uansett jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 jeg har mottat min i fra samme leverandør som Amzoch linket til. montering bilder og intrykk kommer senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Beholder man fremdeles originale funksjoner som multiratt, telefon, kjørecomputer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Rattfunksjonen beholder du, er bt på spillern, med egen mic. Org telefonen mister funksjonen sin. Kjøre compen har ikke no me spillern og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Man plukker jo ut den delen man leser mye av informasjonen fra kjørecomputern samt radio/cd, klokke etc fra, så vil den informasjonen kunne leses på Dynavin spilleren da? Har dårlig erfaring lydmessig fra BT på spillere men er også kjipt å ha en ikke-funksjonibel telefon liggende i armlenet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå