bakke Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 legger ut noen bilder va diverse prosjekt vi har gjort for litt inspirasjon og kansje det er noen som er int i lakkering, badlook eller annet på sin bmw ( andre biler også :-b ) ca pris på badlook med lakk 6000,- badlook med hellakkering av bil ca 17000,- ta kontakt for pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Haha, den føreste minner meg nesten (om minnet mitt er til å stole på) om cab'en de kjører i Tomme Tønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Haha, den føreste minner meg nesten (om minnet mitt er til å stole på) om cab'en de kjører i Tomme Tønner hehe, tror det var seidl kit på den? : b er vertfall ikke denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Ikke dårlig di jobbene dere har gjort her må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 morro å høre skal skaffe flere bilder ettervært, hadde ikke flere på mobilen : b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Haha, den føreste minner meg nesten (om minnet mitt er til å stole på) om cab'en de kjører i Tomme Tønner det var vel en e46 tror jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Haha, den føreste minner meg nesten (om minnet mitt er til å stole på) om cab'en de kjører i Tomme Tønner det var vel en e46 tror jeg:P E36 med seidl "e46" kit hvis jeg husker riktig.. Morsomme biler, og JÆVLIG imponerende arbeid på e36'n din unge mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 tøft. holder til hen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 takktakk har blitt noen timer med bilen min ja : b holder til 1mil nord for steinkjer 200sx`en ble lakka igår, så kommer bilder idag/natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Den blå caben der, skal den se slik ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Masser av bra arbeid her ja. Finurlig valg på BMWen etter den blå. E36 med E46 prefacelift front og E46 facelift hekk. Kan jo bli bra det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 ivanrogov: den skal se ut sånn ja, noe du ikke likte? :-b den e e36 med e46 front og hekk er min tror det blir like bra med e46 preface med badlook som med facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Legg ut bilde hvis du ordner badlook på E39 i nermeste fremtid da vert morro å sett hvordan det ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Virket som en grei pris på hellakkering da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå