///Mr.X Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 M3 Yngve: Tror denne blir overload med awesomeness! digger fargen så. fizn: Me2! oxygaxe: Klart en sikker vinner! granli: Helt klart med på det Marius! men jeg vil ha bacon til speil egga ..men! blårøyken spanderer jeg Helt konge video, Yngve gir jernet som vanlig også - Gjort litt idag også Høytrykk Steamet bilen, prøvde litt under med 90-95°C, men den er litt lav for å få tatt noe nøye. Så får ta å steame den ferdig under og i hjulhusene når jeg får den opp i bukken. Har demontert sideskjørtene (Originale), dem vil bli lagt til salgs imorgen. Til slutt har jeg ribbet bilen helt fullstendig fra framsetene og bakover. Imorgen skal jeg vell ta ned det sorte taktrekket å framstolene, rattet osv., så få vasket over ting så lagt det ut på salgs forumet.
KingB Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Smud uten rails da! Behold hengerfestet!!!!
///Mr.X Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 KingB: Ble glatt å fint uten rails! Men er så mye små bulker på taket, så lurer om jeg skal kjøre bilen til svergie og få Kompositt-tak neste vinter ..også det hengerfeste, det skal av! Lurer mange Kg den har fått av seg, det tror jeg at jeg skal veie imorgen Det er litt arti å vite.
///Mr.X Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Fjernet asfaltmatter til den store gullmedaljen, kun 2 stk igjen på bak skjermene: Byttet frontlyktene, fått tatt av hengerfeste ( ), montert et Sabelt sete.
motocross4 Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Liker det jeg ser! Fy faen du har peiling hvertfall. Det skal du ha bra arbeid!!!
///Mr.X Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 motocross4: Takk, det er koselig å høre brunsame: Helt klart Update: Was ist das? : Home made stolfester
brunsame Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 Må innrømme at jeg har vært på denne tanken flere ganger selv! får sjå korleis d blir med deg så kan det hende jeg henger meg på!
bård Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Ingen dum måte å forsterke innfestingen til traversen bak på det der. Skal du ha helbur eller skal du kun lage en rørkonstruksjon mellom dempertårn?
///Mr.X Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 brunsame: Ja, dette stiver og forsterker utrolig mye Spennende å se. APedersen: Så bra bård: Det blir kun tårnstivere å subframe conection til å begynne med, må bytte tak-plata pga. takluken før jeg bygger fullt bur Gjort litt mere: Så demper tårnene: Ferdig mot venstre dempertårnet, men så gikk jeg tom for Argon:
///Mr.X Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 ealoken: Den begynner å bli klart for å få på 3,2L bakstillinga nå nesten så jeg hører den roper på den! Gadd ikke bruke noe tid på show faktor på sveisene, blir bare for å få det sammen nå. KingB: Begynner å bli awesome ..me-en! nå skal jeg ha 3 ukers ferie i Karibien fra lørdag av fazerfreak: Takk, håper detta blir bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå