Mr.X Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 "Nye" 3 delte felger! balooon dekk på nå, men kommer noen Federal SS straks! strokket på såklart.. (Bilen skal senkes MYE mere da!!!)
Mr.X Skrevet August 21, 2010 Forfatter Skrevet August 21, 2010 Driver å lager oljeretur, -AN10: Satt turbo`n på dummy motoren, ble stor nok turbo i alle fall, HARDE motorfester må til!: Fikk låne en felg til å prøve til jeg får mine: Mine blir sorte, men samme size og med litt lilla detaljer på:
MariusG Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 E boltsirkelen på de hjula 5x120 eller har du bygget om? Kor fikk du tak i dei ? Blir tøft
J-A-E Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 E boltsirkelen på de hjula 5x120 eller har du bygget om?Kor fikk du tak i dei ? Blir tøft De får man i 5x120, hos www.nlmotoring.com
Mr.X Skrevet August 22, 2010 Forfatter Skrevet August 22, 2010 Takk takk! Update: Bilen opp på bukken for å demontering! Bakstillinga ble første offer: Demontert, klar til upgraderinger: Sliper annleggs flatene til bakstillinga ned til stålet, da dem skal få forsterknings plater: Forsterkningsplater fra en av dem siste 3.2l M3ne som skal sveises inn: Ble litt trangt med turboen jeg kjøpte, men men!: Blir litt modifiseringer på karosseriet for å få plass til sneilehusets utgang på kompressorhuset! må også lage nytt motorfeste og innfestings for å få plass til inn-luftilførselen:
Mr.X Skrevet August 22, 2010 Forfatter Skrevet August 22, 2010 Update: Montering av forsterknings-plater til innfestingen på bakstillinga Slipet reint og vasket med tynner: Pensler på sveise primer: Klar for å sveises på: Gjort det samme med kaross delen, slipet reint og vasket med tynner: På med sveise primer!: Sveiset på: Slipet over, vasket med tynner og grunnet: Så 2-3 tynne lag med oljetecktyl: Samme blir gjort på dem bakere festene såklart: osv. osv.
OLEZZ Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Har en anbefaling til deg, ut i fra egen erfaring. Kast chippen og kjør datasprut med en gang. Mye mer hk å hente, og mye mer stabilt. Tviler sterkt på at du får det til å gå helt reint med den chippen.
Mr.X Skrevet August 22, 2010 Forfatter Skrevet August 22, 2010 Kast chippen og kjør datasprut med en gang. Mye mer hk å hente, og mye mer stabilt Chip er kun midlertidig men! den er mappet på samme dyser, lmm og ladetrykk.. Vet om mange biler som funker meget bra med høyere ladetrykk også, da har du nok bare hatt en dårlig chip.. Et stjerne eksempel er jo rollan fra Moonshine gutta:
Mr.X Skrevet August 23, 2010 Forfatter Skrevet August 23, 2010 Her kommer delene rasene inn, Takk for rask og bra service fra GS Bildeler! Update: Alle platene er ferdig på bilen, klar for montering: Foringer montert: Litt reklame: 3,2l M3 Bakstilling "Redo for action"!!:
hardrocxsludge Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Ser ut til å bli bra detta . Gromt med e36 og turbo ! Stå på videre, følger med daglig her
Mr.X Skrevet August 27, 2010 Forfatter Skrevet August 27, 2010 Takk! gir arbeidslyst med så bra tilbakemeldinger Update: Bakstillinga er på (skal sandblåses og pulverlakkes i vinter): ///Mmm : H. Håndbrekk, sjekkes for plass: Fikk pakken fra do88.se nå: Bygget opp intercooleren for å lage festeramme/stag: Så har jeg handlet drabil/arbeids/bruksbil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå