Martin-D Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=21313941 Noen som har noen synspunkter ang denne spilleren? Evt som har samme spiller og kunne dele noen erfaringer? Har selv et Focal 130VB frontsett og en Focal Bomba 27v1 sub i bilen fra før av, med en Pioneer DEH-P4100 (er forsåvidt fornøyd med den, men vil ha litt freshere utseende, fler instillingsmuligheter og kanskje noe bedre lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 det er bra lyd i 88rs2 og masse instilinger men den har ikke usb uten adapter og det er dårlig og manøvrere mellom sanger via usb. har ikke testa selv da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Meget bra spiller med som skrevet over dålig til iod/iphone og usb. Men er en spiller som er laget for lydkvalitet. Og prisen er veldig bra, den forblir ikke på tilbud til 2995,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 http://www.pixmania.com/no/no/1281017/a ... DgodC3Sfxw 2339,-! Ble bestilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Fått den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 Står at pakka ble videresendt fra Oslo kl 20:42 i kveld! Håper jeg har den før helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 du får rapportere når du har mottatt den. modellen har jo en P i modellnavnet, så da kan du ihvertfall ettermontere div. units for å kunne ta inn iPod, USB eller bluetooth. (ip-bus) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Http://www.pixmania.com/no/no/1281017/a ... deh-p.html Husk rabattkoden pixnojuli10 som står ved sia ta prisen, sparer da en 50lapp omtrent Obs: det står at den kommer på lager den 9 juli, jeg bestilte den 3 juli og den er på postkontoret nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 2 339 NOK med koden PIXNOJULI1 Kommer ikke opp lenger når man trykker på link, men prøv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 Hentet spilleren i går! Den passet knallbra i min e34, og lyden fikk seg et skikkelig (skikkelig!) løft! Var genialt at man kan montere opp en egen mikrofon som stiller inn lyden avhengig av akustikken i bilen og hvor man sitter Bilder kommer senere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 fin spiller ! personlig har jeg forgjengeren og er meget fornøyd en kompis som har samme spiller som deg fikk et tips om å sette alle innstillinger på forsterker(e) på midten, ta vekk filter-effekten på forsterkern(e) og bruke spillern sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 Er så og si ingen som er justert på, bare bassvolumet som er justert ned noen hakk! Fikk også min UB-100, USB-overgang, og det fungerte også knallbra! Så nå kan jeg både spille cd, via AUX og usb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå