Sheamus Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Syns det blir bra med hammerlakk i kanalen, lakk er ikke trøtt ennå. Skal ha på de mørkeblått i nederst bak fangeren, front og leppa. Hva syns dere? Edit: Venter på deler fra koed Så blir motivasjonen til å jobbe med bilen for fullt!
tonyku Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Jeg mangelr også ett rele....tru hva som skal være der.
Sheamus Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Jeg mangelr også ett rele....tru hva som skal være der. Det er bare til utstyr i boksen feks varmeseter, osv... Har jeg hørt av en
Sheamus Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Liten oppdatering... Jeg ønsker ikke å vente på deler, nå har det gått over 3 uker pga ikke alle er på lager.
Sheamus Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Er ferdig med kanalene, farvel sveiseapparat! Usikker om jeg skal ta vekk soltak og interiør teppet. Bruke tynn tepp på gulvet og stålpate på taken. Vil den ta mye vekt bort? Bilen skal ha nylakk og turbo etter sommertid
tonyku Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 14-17 kilo kansje. Mye vekt i asvaltmattene. Fjerner du dette vil det blir mere kjørestøy osv.
Sheamus Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 14-17 kilo kansje. Mye vekt i asvaltmattene. Fjerner du dette vil det blir mere kjørestøy osv. 14-17 kilo pluss mange ting blir det jo lettere og mindre forbruker. Har fjernet tilhenger, masse plast og asfaltmatt. Mente haug deler som var veldig tung, søppelsekkene holder ikke Det fins ikke asfaltmatt på bilen, har fjernet den. fjerne org teppet som er tykk/våt som blir aldri tør så vil den mere kjørestøy Men er det ikke så tung sølv lydisolering feks fra Dynamat?
tonyku Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Biltema har og lydisoleringsmatter som ikke veier så mye. Skal du ikke ha noen matter i bilen i det hele tatt? Tenker da på hvordan det blir seende ut
Sheamus Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Joda, med stereo teppe, som bruke på trekasse... Venter på nye deler til forstilling som er på vei
Sheamus Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Kjøpte du orginale fjærer? Originale fjører Den blir hardere med bilstein framme dempere. Har hatt 60mm fjører på de demper
Sheamus Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Ny lakk i orginal fargen eller noe andre, forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå