touchoflemon Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Har handla inn:- Olje temp - Olje trykk - Ladetrykk - Volt Forslag til plassering ?` Skal ha mine over cd-spilleren men må lage deksel til å ha de i først.. Får bare plass til 3 tror jeg. Skal støpe den i carbon på jobb når jeg får somlet meg til det..
Bmw Mathias Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 Har handla inn:- Olje temp - Olje trykk - Ladetrykk - Volt Forslag til plassering ?` Skal ha mine over cd-spilleren men må lage deksel til å ha de i først.. Får bare plass til 3 tror jeg. Skal støpe den i carbon på jobb når jeg får somlet meg til det.. Tenker du oppe på toppen på dashen, eller der som luftekanal skal være ? Har forresten sveist på Katalysator og er når heilt klar til etterkontrollen. Må bare få kjørt den inn..
Bmw Mathias Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 Bilen er Eu OK No er da å venta på lappen....
Bmw Mathias Skrevet September 18, 2010 Forfatter Skrevet September 18, 2010 Har bytta clutch i dag, men bilen starta ikkje etterpå. Har butta svinghjul til m20 pga trykkplate. Dreide av svinghjule men glømte å bytta starter, dermed så kommer det kun ulyder. Ellers var operasjonen vellykket.
Bmw Mathias Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 I går kveld vart bilen ferdig Rimelig fin clutch, gjekk fint an å slure til ein viss grad
Bmw Mathias Skrevet September 23, 2010 Forfatter Skrevet September 23, 2010 Dynamo er boss, stoppa på vei heim i går.
Bmw Mathias Skrevet September 23, 2010 Forfatter Skrevet September 23, 2010 No er lappen i boks, så håper at skrotkasso får sin nye dynamo i dag
Bmw Mathias Skrevet September 24, 2010 Forfatter Skrevet September 24, 2010 Ny dynamo er på, men no går den på 5 sylindre å lukter fyrverkeri.
Bmw Mathias Skrevet September 28, 2010 Forfatter Skrevet September 28, 2010 No er bilen ok igjen, men speedometer slutta å funka. Alltid noke evi reagerte på dette 1
Bmw Mathias Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 Da har eg gått til innkjøp av ny topp som skal få litt omsorg og kjærleik i vinter med hovud tanke på å bli ein smule bedre enn ein orginal Her er bilde da eg pakka den ut på fredag. Etter litt vask: Er ein ganske tvilsom skade på toppen, men skal nok få fiksa da: Kjem nok bilder under prosessen, men er ikkje heima i veke dagane så kommer nok til å ta litt tid. Den som venter på noke godt venter ikkje forgjeves
Bmw Mathias Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Update: Bilen står uten eksos, da denne knakk av framme med manifolden. Diffen har også klart å løsne, så har litt å ta tak i. Olje lekasje, lister har begynt å ramle av, stygg lyd i forhjullsoppheng, går dårlig på tomgang, koker ved tomgang. Dynamo har ein tedens til å tulla seg. Ser litt etter midlertidig bil som eg kan bruke mens eg fikse ho opp Sliter også med vårens innvistering: Felger.... Gode råd anyone ?
Bmw Mathias Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 Lite med svar på denne tråden.. ? oppdaterer for da om Bilen er komt i hus og turbo prosjekt er påbegynt. Blir å ta da simpelt, skal jo vera ein bruksbil. Front tatt av for montering av ladetrykksrør. Dette er ikkje påbegynt enda. Rør til Wastegate er tilpassa å sveist. Her er grenrør og wastegate montert. Er lite med plass, er ca 1 cm klaring til torpedovegg. Plassering av Wastegate, trur da blir bra ! Skal begynne på downpipe og olje tur/retur denne veka !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå