Brekke Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Kan e36 cab vær av int? 95mod det kan være interesant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Hva ser du for deg av pris? først og fremst skal jeg la den ligge til et evt bytte pga jeg er avhengig av bil. så vil ikke gå inn på det evnet før jeg kan, det er isåfall nærmere vintern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Ok. Hvis det evt hadde blitt salg. Hva slags prisklasse hadde du tenkt deg a? Rundt 20 000, 30 000, 40 000 eller mere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 vil nok prise den rundt 40 000 klassen om det evt blir salg nærmere vintern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 kan det stemme at denna er fra skien ? kjøpt av stian ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 den var kjøpt i skien ja, husker ikke hva forrige eier heter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 vil nok prise den rundt 40 000 klassen om det evt blir salg nærmere vintern. Ok. Så hvis jeg hadde gitt deg bud på 30 000 så hadde det vært helt uinteresant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 vil nok prise den rundt 40 000 klassen om det evt blir salg nærmere vintern. Ok. Så hvis jeg hadde gitt deg bud på 30 000 så hadde det vært helt uinteresant? ja desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Det var en jævlig stiv pris for en ikke EU-godkjent og ikke godkjent ombygd bil må jeg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 den er EU godkjent og ganske bra teknisk. skal sjekke første post om jeg har glemt å slette no, bare bygde vidre på en gammal post jeg hadde isteden for å lage ny. Edit: sjekka første post å det sto at den var EU der. Ikke mere offtopic spørsmål og kritikk får dere ta på pm, salg er ikke interesangt før nærmere vintern! forandrer posten innen den tid hvis den ikke er borte. Bytte som er interesangt forløpig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Leste feil der, den var visst EU-godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Er det 325 diff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kleven Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 PM sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Denne er solgt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Hva ble den solgt for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg