leif harald Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 har du papirer på motoren? Har serrvice hefte å papir fra butikken i sverige den er kjøpt ja
Gjest Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 er den prøvd av deg? bytte i en e36 touring med medfølgende deler for 25000,-
leif harald Skrevet August 7, 2010 Forfatter Skrevet August 7, 2010 er den prøvd av deg? bytte i en e36 touring med medfølgende deler for 25000,- Ja har stått i min bil, men orginalbunnpanne ++ er satt på nå. Nja er helst intrisert i rent salg
Bellen Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Hei. Er denne mulig å sette inn i ein e46 325 med SMG uten store modifikasjoner?
leif harald Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 Hei.Er denne mulig å sette inn i ein e46 325 med SMG uten store modifikasjoner? Bare å skru den rett i det, motorfester å alt står på motoren, er jo en motor fra en e46 så En som sier han skal betale meg et depositum og resten etterpå når han henter men er gira på å kvitte med en gang så bare å komme å handle. service hefte og papirer på motor følger med
Bellen Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Hei.Er denne mulig å sette inn i ein e46 325 med SMG uten store modifikasjoner? Bare å skru den rett i det, motorfester å alt står på motoren, er jo en motor fra en e46 så En som sier han skal betale meg et depositum og resten etterpå når han henter men er gira på å kvitte med en gang så bare å komme å handle. service hefte og papirer på motor følger med Men har du peiling på om SMG-kassa takler denne motoren? Denne kassa er bygd kun for 325 og 330 etter det eg har fått opplyst. Følger alt med motoren komplett, slik som ledningsnett og hjerne? Eller kan eg bruke det som eksisterer på bilen? Beklager at eg høres ut som en idiot, men dette er min første BMW, og har ikkje mykje tekniske erfaringer på BMW.
leif harald Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 Hei.Er denne mulig å sette inn i ein e46 325 med SMG uten store modifikasjoner? Bare å skru den rett i det, motorfester å alt står på motoren, er jo en motor fra en e46 så En som sier han skal betale meg et depositum og resten etterpå når han henter men er gira på å kvitte med en gang så bare å komme å handle. service hefte og papirer på motor følger med Men har du peiling på om SMG-kassa takler denne motoren? Denne kassa er bygd kun for 325 og 330 etter det eg har fått opplyst. Følger alt med motoren komplett, slik som ledningsnett og hjerne? Eller kan eg bruke det som eksisterer på bilen? Beklager at eg høres ut som en idiot, men dette er min første BMW, og har ikkje mykje tekniske erfaringer på BMW. M3 også ble jo levert med smg men vet ikke om det er en annen smg kasse en den du har. men kassen passer nokk rett på ja. er ikke hjerne med men det orginale elnettet er med, hjerne får du sikkert på ebay osv
SweetBMW Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 SMG for 325 og 330 er SMGI mens M3 har SMGII De passer så vidt jeg vet ikke overens.
leif harald Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 SMG for 325 og 330 er SMGI mens M3 har SMGII De passer så vidt jeg vet ikke overens. å? trodde så å si alle bmw kasser paste overens jeg, hvertfall de som er på e46ene 325, 330 og m3
SweetBMW Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Manuelle kassene ja Ikke SMG. KAN være at du får de til å passe med en liten ubetydelig mod, men jeg mener de ikke passer rett over altså.
leif harald Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 Manuelle kassene ja Ikke SMG. KAN være at du får de til å passe med en liten ubetydelig mod, men jeg mener de ikke passer rett over altså. Okda
speedtouch Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Intressant hvor mye skal du ha for motor+ det som trengs for og montere den i e30 ?
leif harald Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 Intressant hvor mye skal du ha for motor+ det som trengs for og montere den i e30 ? 45 000,- må bare sveise om bunnpanna er en som sier han skal ha den men har ikke fått noe penger enda
speedtouch Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 okei,, jammen ikke gale det! Er jo bare en svipptur for meg til kamøy så dette fristet. Er det noe bortsett fra bunnpana som mangler her før det er tut og kjør? mellomaksling og motorstyring ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå