Ole Bolle Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Noen som har ett koblings skjema på eksos siden eller vet hvordan man kobler dei 4 ledningene på føleren? er 4 ledninger til sammen, eine går til jord eller noe. så er det 3 stk som er av. en er svart å 2 kvite. Noen som vet?
Ole Bolle Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 Har bare en svart ledning og resten hvite. vet ikke om det er org. lambda eller ikke.
Breitling Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Da er det nok ikke orginal lambda du har fått tak i. Den orginale har en plugg som du bare kobler direkte på kontakten som er på ledningsnettet. 2 svarte og 2 hvite ledninger om jeg ikke husker feil. Er flere her inne som har prøvd slike "universale" sonder, de fleste med dårlig resultat. Slutter å fungere etter en liten periode. Jeg bestilte på eBay, kosta meg vel 300,- ferdig levert. Plug & Play
Ole Bolle Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Er org. bmw kontakt vertfall. den ene er grå den går til jordingen. så er det 2 hvite å en svart. de 3 ledningen vet jeg ikkje hvor skal på lambdan. (ledningene er klipt av forrige eiger.
Otis Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Den lambdaen som du nå har, der bør det jo være en bruksanvisning med. Er det ikke det så kan du vel koble på ledningen? Eller kanskje det blir feil for motorstyringen.
Ole Bolle Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Har ikke noe papir nei, funker det bare og koble på ledningene å teste? ingen ting so kan gå galt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå