Jørgen Lie Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Stoooor takk til Jørgen som har hentet ny list til meg! Bare hyggelig, Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Lakk har dem på torshov bilrekvisita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Har vært på GS idag og prøvd og fått ut papirer, meen neida! Grunnen var at det ikke kom IS motor i touring, så hvis jeg setter neddi 325 så får jeg papirer på det? Siden touring blir levert med 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 hvorfor spør du GS om det??? har akkurat fått ja på Biltilsynet til å bygge om en 316 til enten S14, 215hk eller med M-10 motor og opptill 215 med turbo, dette med 325 understell og bremser. Det er biltilsynet du skal søke om dette hos for å få et svar og tillatelse. Sannsynligvis en enkel sak det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Fikk beskjed om at jeg måtta ha dokumentasjon på at understell og slik. Har fått lov fra biltilsynet, men som sagt måtte ha dokumentasjon på dit og datt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Du får sette deg ned å finne ut alle delenumre som er forskjellige fra 318 til 318is, Ole.. Er som regel dette de vil ha dokumentert om ikke jeg tar feil. Finn ut hva som er forskjell, og hva du må bytte evt før du henviser til papirer der de delenumrene står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Du får sette deg ned å finne ut alle delenumre som er forskjellige fra 318 til 318is, Ole.. Er som regel dette de vil ha dokumentert om ikke jeg tar feil. Finn ut hva som er forskjell, og hva du må bytte evt før du henviser til papirer der de delenumrene står Jess, får bare gjøre det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Kjøp lakk på koed halve prisen der enn på de andre plassene jeg har lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå