Skrotenisse Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Selger org M5 Spoilerlippe. Den er lakkert i mørk blå farge, husker dessverre ikke fargekoden. Koster rundt 2000,- ny. Gi bud, men selges ASAP for 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Har du bilde av leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Bump, med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 opp, vært lagret en stund nå og er rimelig lei den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Antar at dette er leppa på koffertlokket? Isåfall starter jeg med ett bud på 300 kr. Henter i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 Kjempebra, da har det startet. Det stemmer at det er til koffertlokket ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Flott. Gi meg en tilbakemelding dersom det blir aktuelt. Hvor i Oslo-området er det du holder til forøvrig? Du kan godt sende meg en pm på dette. -saltkjelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Solgt til saltkjelen! Takk for en hyggelig handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå