Gå til innhold

svinghjul til manuell m60

Harald e30R
 Share

Anbefalte innlegg

Hei du.

Jeg vet hvor vanskelig det er å få tak i svinghjul til M60 motorene. De er dyre å få tak i brukt og, og vil ikke selge svinghjulet separat. Et nytt svinghjul mener jeg koster 10.300 kr hos BMW. Men kan tilby en 5 trinns kasse fra M60B30 med svinghjul for 7.000 kr. Har og 5 trinns kasse fra M62B35 med svinghjul til salgs for 7.500kr hvis du må ha svinghjul med sensor.

Jeg skal bortover til Østlandet etter planen lørdag 17 juli. Skal treffe en bekjent og bytte bil med han. Han bor i Ringebu, og kan sikkert ta med kassen så dere kan treffes.

Sjekket sidene til JB Racing og de lager fine saker. Men et svinghjul kommer sikkert på over 8.000 kr inn til landet hjemme.

Dette er bare et forslag og tilbud slik at du kan komme fort i gang med ditt prosjekt.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

Jeg vet hvor vanskelig det er å få tak i svinghjul til M60 motorene. De er dyre å få tak i brukt og, og vil ikke selge svinghjulet separat. Et nytt svinghjul mener jeg koster 10.300 kr hos BMW. Men kan tilby en 5 trinns kasse fra M60B30 med svinghjul for 7.000 kr. Har og 5 trinns kasse fra M62B35 med svinghjul til salgs for 7.500kr hvis du må ha svinghjul med sensor.

Jeg skal bortover til Østlandet etter planen lørdag 17 juli. Skal treffe en bekjent og bytte bil med han. Han bor i Ringebu, og kan sikkert ta med kassen så dere kan treffes.

Sjekket sidene til JB Racing og de lager fine saker. Men et svinghjul kommer sikkert på over 8.000 kr inn til landet hjemme.

Dette er bare et forslag og tilbud slik at du kan komme fort i gang med ditt prosjekt.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Hei igjen.. Jeg må tenke litt på det men hørtes veldig bra ut.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du også har4 liter motor for salg. Er kanskje lettere å få solgt hvis du selger sammen med manuell kasse. Eller at du ikke selger motoren nå som du kan få tak i rimelig man.kasse løsning.

Det kan være at jeg drar bortover noen dager tidligere. Så i tilfelle rimelig frakt eller henting ikke så langt fra der hvor du bor så må det ikke drøye for lenge før du gir beskjed. Kassen er jo mulig å sende og, men det koster en del når kassen veier over 35 kg. Selv ved 50% rabatt med Tollpost.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...