Darri Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 Hei!Jeg trenger hjelp med å velge aktiv bilholder for min iPhone 3GS.Jag har funnet disse holderne, men jeg er ikke sikker på hvilken er den beste-P.S. Har hørt at Brodit har de beste holdere. Er det sant?Har jeg noen alternativer?Takk på forhånd!
perpilot Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 Jeg snuser litt på DICE sin G2 Cradle. Det er di peneste jeg har funnet til nå. http://diceelectronics.com/g2-cradle
Tomcandersen Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Jeg kjøpte selv Dension Getway 300, fikk med holder til 3gs og må si den så bra ut... Faktisk bra lyd fra dension (mer fylde enn cd-spilleren)..
HFfredd Skrevet Juli 28, 2010 Skrevet Juli 28, 2010 Jeg vil anbefale disse: http://www.2point5.com/ Hvordan kobler man den opp?
awt Skrevet Juli 28, 2010 Skrevet Juli 28, 2010 2point5 lager egentlig kun selve holderen, men man kan velge å kjøpe med tilkoblingssett fra andre produsenter. Hvordan dette kobles opp avhenger av hvilken bil du har, men en del biler (e38, e39, e46, e53 osv.) kobles dette der cd-veksleren normalt er koblet til.
mathisen Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Hei. Låner denne tråden litt. Jeg har tenkt å montere 2point5 holderen til Iphone. Og det jeg lurer på er, Hvor er det man egentlig kobler inn cd-veksleren? Har alle bmw 5 serie denne koblingen? Jeg har 5 serie e39 med orginal cd spiller i front.
Amzoch Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 awt: 2point5 lager egentlig kun selve holderen, men man kan velge å kjøpe med tilkoblingssett fra ande produsenter. Hvordan dette kobles opp avhenger av hvilken bil du har, men en del biler (e38, e39, e46, e53 osv.) kobles dette der cd-veksleren normalt er koblet til. Ladder den iphonen også da?
awt Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Det er kun en dock for iPhonen, om den lader avhenger av hva du kobler til i andre enden.
Richirich Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 låne post: jeg er ute etter å få litt mer ut av min iphone 4, i forhold til bilstereo.. det jeg er ute etter er å spille musikk fra den, få samtaler opp på stereoen, samtidig som den skal kunne lades.. er dette mulig?
awt Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Det kommer helt an på hvilken spiller du har, og om du har den originale spilleren, hvilken bil det er snakk om.
Richirich Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Det kommer helt an på hvilken spiller du har, og om du har den originale spilleren, hvilken bil det er snakk om. har for øyeblikket en seat leon.. spiller at av type pioneer DEH-P88rs
awt Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Da må du nesten finne ut hvilke muligheter den spilleren har ved hjelp av manualen, Google eller lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå