Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg trenger hjelp med å velge aktiv bilholder for min iPhone 3GS.
Jag har funnet disse holderne, men jeg er ikke sikker på hvilken er den beste-

P.S. Har hørt at Brodit har de beste holdere. Er det sant?
Har jeg noen alternativer?

Takk på forhånd!

• 2 weeks later...
Skrevet

2point5 lager egentlig kun selve holderen, men man kan velge å kjøpe med tilkoblingssett fra andre produsenter. Hvordan dette kobles opp avhenger av hvilken bil du har, men en del biler (e38, e39, e46, e53 osv.) kobles dette der cd-veksleren normalt er koblet til.

Skrevet

Hei.

Låner denne tråden litt.

Jeg har tenkt å montere 2point5 holderen til Iphone. Og det jeg lurer på er, Hvor er det man egentlig kobler inn cd-veksleren? Har alle bmw 5 serie denne koblingen? Jeg har 5 serie e39 med orginal cd spiller i front.

Skrevet
awt: 2point5 lager egentlig kun selve holderen, men man kan velge å kjøpe med tilkoblingssett fra ande produsenter. Hvordan dette kobles opp avhenger av hvilken bil du har, men en del biler (e38, e39, e46, e53 osv.) kobles dette der cd-veksleren normalt er koblet til.

Ladder den iphonen også da?

Skrevet

Det er kun en dock for iPhonen, om den lader avhenger av hva du kobler til i andre enden.

Skrevet

låne post:

jeg er ute etter å få litt mer ut av min iphone 4, i forhold til bilstereo..

det jeg er ute etter er å spille musikk fra den, få samtaler opp på stereoen, samtidig som den skal kunne lades..

er dette mulig?

Skrevet

Det kommer helt an på hvilken spiller du har, og om du har den originale spilleren, hvilken bil det er snakk om.

Skrevet
Det kommer helt an på hvilken spiller du har, og om du har den originale spilleren, hvilken bil det er snakk om.

har for øyeblikket en seat leon..

spiller at av type pioneer DEH-P88rs

Skrevet

Da må du nesten finne ut hvilke muligheter den spilleren har ved hjelp av manualen, Google eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...