Robin L Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 har to stykk framskjermer i oxfordgrønn liggende. pre facelift. to stykk framstoler. standardstoler i beige skinn. defekte beltestrammere da jeg måtte flytte de over på de nye setene jeg kjøpte. men bare å flytte fra de du har eventuelt. hendelen til ryggjusteringa er knekt på ene setet da posten knekte det på det nye setet, så jeg flytta over fra dette setet til det nye jeg kjøpte . helt og pent i skinnet!! selges billig pga dette!! armlene i beige skinn, uten telefon. litt missfarget/ skittent i skinnet der arma ligger. er med slide funksjon fram/tilbake. panel til c-stolpen førerside i beige. delene ligger i kristiansund. bilder kommer. gi bud!
Robin L Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 setene solgt. har resten ennå. gi bud, går billig!
Robin L Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 framskjermene. gi bud http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24587277
Robin L Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2010 bump. ingen som trenger noen skjermer? har armlenet enda også. trenger litt skinnrens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå