SondreK Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Hei! Har nettopp brukt alle sparepengene mine og mer enn det på en overgang fra en gammel audi 80 til en strøken E46 sedan 2000 modell som knapt har rullet 95000 km. Er storfornøyd med kjøpet etter et kjøremaraton på 73 mil hver vei for å hente den! Eneste problemet jeg har kommet over er at mobilladeren ikke gav noen reaksjon når jeg satte den inn i sigarettenneren foran (har forstått det slik at det er en i bagasjerommet også?). Har tenkt meg fram til tre mulige problemstillinger: - Defekt sigarettenner - Gåen sikring - Ikke kompitabel mobillader Håper noen har gode forslag til hvordan utelukke noen av problemstillingen, eller peke meg i riktig retning for å for eksempel sjekke og eventuelt bytte sikring, noe jeg regner med er den mest sannsynlige årsaken. På forhånd takk - Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Sjekk sikring nr 47 Sikringsboksen er inni hanskerommet. Må vri på 2 knotter så kommer den ned Kan jo prøve med en annen mobillader? Hvis det ikke er noen av delene sjekk om det kommer 12v til sigarettenneren. Kommer det strøm er tenneren defekt. http://www.autopower.se/mekartips/Sakri ... 000-SE.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreK Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Takker for hurtig svar, skal se hva jeg finner ut av i løpet av morgendagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Har du testet om sigarett-tenneren fungerer? Bruk voltmeter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreK Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 Sigarett-tenneren manglet da jeg kjøpte den, men kjøpte en ny slik del og sigarett-tenneren fungerer. Sikringen var også i orden. Konkluderer derfor med at det er laderen som har gått i stykker, bare 2 uker gammel.. Sitter en sikring i den også, men den satt såpass godt fast at jeg heller tar turen innom elkjøp. Takker uansett for hjelpen, lærte i allefall hvor og hvordan jeg sjekker sikringene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå