awt Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Jeg skal ha av rattet på min e46. Airbag og alt det der er greit, men jeg får ikke opp den store senterbolten. Er det noen som har noen gode idèer på lager? Jeg bruker skralle med forlenger og en 16mm pipe. Er muttertrekker det eneste som fungerer her? Hva med rattlåsen, hvor mye tåler den? Dette er snakk om M-tech/sportsratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Få en til å hjelpe deg å holde i rattet å bruk latmann;) muttertrekkercille jeg styrt unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Latmann er best der, hadde ikke turt muttertrekker. Og det stemmer at det er 16mm ja. Spray kanskje bittelitt rustløser/wd40 så fikser det seg nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Klem til med trekker du, men uten rattlåsen innkoblet for sikkerhets skyld. Har gjort det utallig mange ganger, og ikke opplevd noen problemer av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå