Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var varmeregisteret ute på min også.. Tok ikke ut dashbordet, bare vridde ut hele varmeappaerat boksen slik at registeret akkurat går klar av rattstammen. Samme måte som dere gjorde det på.. Hjelper lite og løsne rattstammen.

Nå er det bare vente til onsdag. Da kommer de nye delene.. :)

Slik ser det ut nå.. Blir litt rot av det. :)

p0w7yambkjk2v9dzpmao.jpg

Skrevet

Jøss! Så du fikk vridd den ut uten å ta ut teppe... Da må du vel ha vært tålig hardhendt, hehe... Er ufattelig hvor kreativ man kan bli dersom man har mulighet til å slippe unna drittarbeid :wink:

Deilig å ha det nytt da, var en del drit inni den boksen...

Skrevet

Jeg har hatt ut teppet før i min så jeg har kuttet vekk teppet som ligger under varmeapparatet. Derfår har jeg plass.

Var en god del støv inni der registeret ligger ja.. :)

Skrevet

Ja, ser jo det nå.... Satt bare på iphonen på en flyplass og surfa, så la ikke merke til det da.. :wink:

Løsna fire skruer på dashen i min, slik at det ble litt mer å rigle på, men er ikke sikkert det hjalp så mye.... Så hvertfall mørkt på å ta ut hele dashen.... hehe

Skrevet
Ja, ser jo det nå.... Satt bare på iphonen på en flyplass og surfa, så la ikke merke til det da.. :wink:

Løsna fire skruer på dashen i min, slik at det ble litt mer å rigle på, men er ikke sikkert det hjalp så mye.... Så hvertfall mørkt på å ta ut hele dashen.... hehe

Blir spennende når jeg skal ha det på plass igjen.. Se hvor mye som ikke virker etterpå.. Følte jeg måtte dra litt hardt i den boksen ;)

Reiser til Ringen neste lørdag så det må virket.. Hvis ikke så blir det uten varmeapparat nedover :)

Skrevet

Bare å passe på å få entret lufteventilene greit, sleit litt med det på min.. Er festa med noe skumgummi-tape i skjøtene, så må bare lirke den litt på plass og dytte boksen oppover og dashen nedover...

Hmmm, ringen... Misunnelig.... =P~

Kos deg og kjør hardt :D

Leide en Ferrari 360 Modena Spider og kjørte innover i den franske fjellheimen på søndag, det varmet i sjela, hehe , spesielt i tunellene :twisted:

Tenkte å legge ut noen bilder fra den bilparken de har i Monaco =P~

Tror ikke du får mye bruk for det varmeapparatet ditt, eneste er jo kanskje hvis det regner så kan det vel dugge litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...