Gå til innhold

[ E34 M5 4.1L Stroker ] første post oppdatert!

Hopen
 Share

Anbefalte innlegg

Holder på å montere interiøret osv.. Motor er det ikke gjort noe med enda pga venter fortsatt på veiva og stemplene..

Håper på å få brukt den litt før vinteren kommer :P

Hvordan går det med 320 motoren jeg solgte da?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette blir rått, spent på hvor mye hk du får ut av dette her.

har du satt inn underspyling av stempel på 3.6 blokken?

hadde gjort seg med noen oldschool felger på denne, type ac scnitzer, oz, bbs

Er det nødvendig med underspyling på en sugemotor? er litt usikker på om jeg skal få satt inn det eller ikke..

Hvor mye hk er jeg usikker på, men vet om en b36 som er stroka til 3.9L med kvasskammer og porta topp ble bremsa til 309hk på hjula.

Regner med dennne her blir bra å når får på 300gr kammer og datasprut å får den mappa.

Men noen tips til datasprut til en grei pris? tenkte på electromotive, men det er ganske dyrt..

ER ikke alle s38 levert med m power topp deksel? er ikke det på motoren min..

Jeg har et brukt Autronic SM4 til meget god pris til salgs: viewtopic.php?f=14&t=157662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å montere interiøret osv.. Motor er det ikke gjort noe med enda pga venter fortsatt på veiva og stemplene..

Den står i touringen til Andreas den:) Mangler bare radiator tror jeg, så er han ferdig med motorbyttet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usikker, men håper no på å passere 400hk når får på kvassere kammer og mappa den..

Får vite imorgen når veiva blir ferdig.. Skal også prøve å sjekke når stemplene kommer..

det blir nok gromt, bmw har en gang i tiden levert 3.8 org med 408hk, dette var VELDIG hysj hysj visstnok, bare noen få innen bmw ///M avdelingen og en sjeik tror eg det var som hadde de bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

320 motoren er i fullt misbruk den vettu, fungerer helt ok den... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg slik at han som gjorde arbeide med veiva i firmaet i sverige har sluttet der så de kunne ikke få gjort noe med den nå.. Så da har jeg et problem visst jeg ikke finner noen andre som gjør dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg slik at han som gjorde arbeide med veiva i firmaet i sverige har sluttet der så de kunne ikke få gjort noe med den nå.. Så da har jeg et problem visst jeg ikke finner noen andre som gjør dette..

PPF kan fikse offset-sliping om det ikke er der du har levert inn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PPF kan fikse offset-sliping om det ikke er der du har levert inn da.

Er nok ikke det. har du noe link til nettside eller noe hvor jeg kan kontakte de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...