Gjest Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 ppf bygde en s38b38 med kassere kammer og høykompstempler, custom innsug og vipec sprut. den bremsa 343hk på hjula i dynapac! det er mye!! så mulighetene er der. og på denn var jo ikke slagvolumet økt en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 er så gromt det! glad for at jeg handlet meg en s38b38 idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Det er gode greier. men man får jo 1000hk med turbo og greier=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 hehe, turbo og greier..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 ppf bygde en s38b38 med kassere kammer og høykompstempler, custom innsug og vipec sprut. den bremsa 343hk på hjula i dynapac! det er mye!! så mulighetene er der. og på denn var jo ikke slagvolumet økt en gang. jepp, var den jeg linka til... Det er helt RÅTT!!!! Vannvittig bra, hehe, må gå villt mye bedre enn en original 3,8, og jeg synes den går DRIT bra i e30en min! Så hvis jeg ikke har mer enn 250 hk på hjula, så kjennes de ihvertfall godt!! Men er det ikke risikabelt å bruke originale råder hvis du skal varve 8000 rpm eller mer? Tenker på rådebank jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Jobber på cylmo i trondheim han som bygger motoren for meg, og de mente det ville holde. Vurderer større bremser, så tenke da på 750 eller 540 bremser fram. Er det noen spesielle tilpassninger jeg trenger å gjøre for å få på disse? Nå er blokka borret og planslipt, vektjustert råder, prøvemontert stempel. Regner med får satt ilag bunndel til hælga. Har foresten fått tak i kvasskammer å nå (310gr innsug, 300 eksos) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 bremsene er bolt on, eg hadde 750 4 stemplet på min forrige m5 og syns ikke de var noe tess med org klosser, det bet bedre med org m5 kalipper og ferodo klosser, så nå går eg for m5 oppsett og yellowstuff klosser på 540en. gleder meg til du får fyr på denne maskinen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 ohh, det var grove kammer! kommer til å bli hissig denne. du vurderer vel ikke 540 bremser på en m5? det er jo en downgrade.............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 ohh, det var grove kammer! kommer til å bli hissig denne. du vurderer vel ikke 540 bremser på en m5? det er jo en downgrade.............. Håper den blir det hørte noen sa de var samme som 750, men da er sikkert det feil Skal få mappet orginal hjerne i første omgang, men noen i trøndelag som gjør dette? Har sendt mail til ES Tuning i trondheim, men har ikke fått svar enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Da er m5 front og komplett bredfront i boks Noen som har e34 som kan ta å måle bredden på pansret sitt? usikker på om jeg får det inni bilen når jeg skal hente det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 liker dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 følge me her stå på ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 når blir det oppstart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Vurderer slike ACS felger Synes du skal vurdere disse jeg viewtopic.php?f=18&t=173329 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 når blir det oppstart? usikkert enda, men motor er på vei sammen bunndel skal bli helt ferdig denne uka vertfall har dukket opp et problem: viewtopic.php?f=1&t=175676 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå