Hopen Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 Vurderer slike ACS felger Synes du skal vurdere disse jeg http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=173329 Hadde vært rått men utenfor min prisklasse.. Fikk de OZ.Racing ACS der til 1700kr med bra dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Da er m5 front og komplett bredfront i boks Noen som har e34 som kan ta å måle bredden på pansret sitt? usikker på om jeg får det inni bilen når jeg skal hente det er bare å måle panseret ditt det, eller mellom framskjermene dine:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Da er m5 front og komplett bredfront i boks Noen som har e34 som kan ta å måle bredden på pansret sitt? usikker på om jeg får det inni bilen når jeg skal hente det er bare å måle panseret ditt det, eller mellom framskjermene dine:) Har ikke bilen lagret hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Da er problemet med motorkontaktene løst. Viser seg at 3.8 har annet ledningsnett i motorerommet, skal få byttet det med en annen som har samme problem, bare motsantt(3.8 elnett i bil og 3.6 motor) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Da er problemet med motorkontaktene løst. Viser seg at 3.8 har annet ledningsnett i motorerommet, skal få byttet det med en annen som har samme problem, bare motsantt(3.8 elnett i bil og 3.6 motor) ja det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Litt flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Noen tips til clutch? Har 3.6 svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 orginal lammel og sachs 765 trykkplate. tåler mye og lik org og kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 orginal lammel og sachs 765 trykkplate. tåler mye og lik org og kjøre med. Hvor får jeg kjøpt dette billigst mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Jeg har en orginal lammel som er bra tror jeg og ppf har trykkplate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Du får ikke kjøpt kunn lammel av bmw. du må kjøpe komplett med trykkplate og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Lurer på om jeg skal lakkere senter av ACS felgene i samme farge som bilen. hva tror dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Du får ikke kjøpt kunn lammel av bmw. du må kjøpe komplett med trykkplate og alt. du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Da har jeg vært i kontakt med ES-tuning angående mapping når den blir ferdig. De mente at det ville bli ca 400hk i motor Har også tatt ut ledningsnettet i bilen idag, så skal ivei å få byttet det til et 3.8 iløpet av de nærmeste dagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Da har jeg vært i kontakt med ES-tuning angående mapping når den blir ferdig. De mente at det ville bli ca 400hk i motor Har også tatt ut ledningsnettet i bilen idag, så skal ivei å få byttet det til et 3.8 iløpet av de nærmeste dagene.. Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå