-Roger- Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 En av dere kan kjøpe min. Jeg håper å få ca like mye som Yngve forlangte for den ombygde han solgte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Leifern kan kjøpen han;) Yngve skal få lage en ny en til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Nice Hehe neidu roger, har 3 krav og det er sort/blå/koksgrå lakk, sort skinn og 6 trins manuell kasse. Men fin bil du hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Helt greit det Men jeg har jo alt du nevner utenom fargen Bilen min fikk også fabrikkny motor i 2006 så de motorproblemene som var før 2003 modellen er eliminert! En omlakkering så har du likevel "rimelig" m3 og alle kravene dine innfridd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 såpass ja, ja det er sant det. men jeg er på jakt etter en utenlansk uten skilt, har tilgang på forhandlerprøveskilt så kommer til og kjøre med det en stund, skal være banebil/søndagsbil i hovedsak så da blir en e46m3 med skilt litt dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 såpass ja, ja det er sant det. men jeg er på jakt etter en utenlansk uten skilt, har tilgang på forhandlerprøveskilt så kommer til og kjøre med det en stund, skal være banebil/søndagsbil i hovedsak så da blir en e46m3 med skilt litt dyrt Ja, da blir det jo fort dyrt igjen Fikk somlet meg til å lage en salgsannonse på forumet her i sted så du kan jo sjekke den ut hvis du ombestemmer deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 Noen som har anbefalinger om hvordan jeg kan få hjem noen store pakker fra statene? kan ikke betale 8000 i frakt. Nå er bilen kjørt ned til havna og skal shippes over til Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Faen å jeg fikser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 Faen å jeg fikser. Ja du forkjener en stor klem å tusentakk får hjelpen Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Buuuump Skal bestille nye felger nå igjen til e46 "m3"n Har m3 skjermer så vil ha noe som er GROMT som også kan brukes siden det er en bruksbil, tenker da på bredde på felg. Lurer på å kjøpe 11x19" bak og 9-9,5x19" forran. Noen som har erfaring med dette på m3? 11x19" Eller kansje det holder med 10,5 også? Forrige bilen med 10 og 8,5x19. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 11x19" et17 noen som har tro på at det går på? evt med litt valsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå