jon///M Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 heisann. jeg har nå en 90mod 318is (e30) som jeg har en plan om og sette nedi en s50b30 motor i etterhvert. men jeg vil helst ha dette godkjent så da lurer jeg på hvordan jeg skal søke om dette og hva jeg trenger og finne ut av? jeg ser at di fleste som har jort dette før har ivertfall brukt e36 m3 forstilling som hvis jeg har forstått det riktig skal passe rett inn? men hva med bak? er det slik at man bruker z3m bakstilling? diff? mellomaksling? bakbremser? evnt er det noe mer jeg bør tenke på?
janerik171187 Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 er vell best å få tak i et 6'r karroseri siden er "umulig" å få endret akselvektene nå, og s50 blir for tung i et 4'r karroseri.
jon///M Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Skrevet Juli 12, 2010 ettersom bilen hovedsakelig skal brukes som banebil, men være godkjent for vei så skal den lettes så mye som mulig og nedregistreres til 2 seter da jeg skal he et lett halvbur i bilen. takplate, panser og bakluke skal også byttes ut til carbon, kun for og få ned vekt. og dashbord skal fjernes og ny skal lages i glassfiber. håper og tror dette vil hjelpe, mulig jeg også skal prøve og sette motoren så langt bak som mulig for of få så tett opptil 50/50 vektfordeling.
Sjøbuse Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 er ikke lov å ned registrere til 2 seter lenger. er ikke lov å endre ned anntall plasser i bil lenger.
jon///M Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Skrevet Juli 12, 2010 jeg vet at det har blitt noe endringer der, men jeg mener at man fortsatt kan få jort det om man fysisk fjerner baksetene og bygger halvbur der.. da vil det uansett ikke bli plass til folk der bak..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå