runsi Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Lurer på om noen vet om dette lar seg gjøre uten noen problemer av noe slag. Min MKIII har fått vannskade og fungerer ikke helt, har fått en grei pris på en MKIV (490 Pund, pluss frakt) og lurer på om det bare er å bytte uten noe annet fiksfakseri? Mvh Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Dette er "Plug and Play". Eg gjorde dette på min forige E46. Men sjekk ut ebay.de og ebay.com. Det ligg det nokk ein del MKIV spillere til mellom 300 og 400 Euro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runsi Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Takk for svar, sjekker ebay... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Sjekk gjerne ebay.de, da de var en god del billigere enn ebay.com Jeg kjøpte nettopp en mkiv til min fra ebay.de og er kjempefornøyd, det er en veldig rask navi! Når man har en slik sak som er OEM, så er jo alt ettermontert/håndholdte enheter dårlig i forhold! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå