Mikael-B Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 De svarte prikkene går bort med Bilberry/Espuma og en runde med clay. Så kan du jo også bare dele felgene, rense ringene med malingsfjerner og polere de opp på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Burde gjort noko med felgane ja. Lite som har skjedd i det siste, men har no bestilt luftfilter (K&N), bakrutesenk, girspak (den gamle løsna, festa var knekte) og ny servopumpe. Satsar og på å få tak i Hamann frontleppe og M-list til bakluke iløpet av helgen. Skal og bygge stereo i bilen, det vert i fyrste omgong prioritert bass (er tross alt den folk høyrer på utsida ). Det vert då ei bandpasskasse med to stk 12'' Ground Zero Hydrogen element, og ein Cadence ZRS C1 forsterkar. Må nok også til med eit ekstra batteri. Frontsett og 6x9 diskantar vert prioritert etter neste lønning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 6x9 i hattehylla er vel lite lurt Hadde satsa på et komponentsett der også, med diskantene i dørene. Du har allerede høytalerkasser i hatthylla som fungerer utmerket til å bygge videre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Får sjå kva eg endar opp med, ingenting er avgjort enda. Alle avgjerelsar med tanke på stereo vert gjort saman med sjefen på BassBrothers. Han har i alle fall meir peiling enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Utruleg lite å melde om her, ikkje noke som har skjedd den siste tida, pga mykje jobb og lite fritid. Har bakrutesenker, M-list til bagasjelokket og ei Hartge-frontleppe liggande, må få det pussa og lakkert. Veit ikkje om eg vil montere frontleppa før vinteren, kjipt og bruke den som snømåke. Er ei slik leppe, gjev bilen eit sportslegare preg: Vert nok coilovers og 19'' felgar til neste sesong, satsar på å få "stanca" bilen godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Bestilt nye bremserskiver og klosser til heile bilen, av merket Bosch. Er vell de som leverer org. bremsene også? Kom på 2.500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Skikkelig pen bil. Liker planene dine. Kommer til å bli knall med Hamann leppa, ikke mange som har den. Gi meg et vink hvis du skal selge felgene dine da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Må nok sote vindauga etterkvart, men trur eg skal vente til etter vinteren mtp sikt. Tok et raskt bilete og photoshoppa det, såg tøft ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Har då begynt å lakkere på bakrutesenkaren og M-spoileren. Pussa ned med 180-papir, la på to lag med plastgrunning, og spraya på med lakk som er etter fargekoda på bilen. Fargen er ganske lik, men ser annaleis ut fordi eg ikkje har fått på klarlakken enda. Dette er etter fyrste strøket, so grunninga skin litt igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Fin bil, gått lite også! Det er sjeldent.. Jeg kan kjøpe 17" du har på jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Sjå denne tråden, og kom gjerne med eit bud. Snart påtide å få på vinterhjula og, so passar bra å selge sommarhjula då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Lite nytt, fått på vinterhjula Fekk også eit flott sett med skilthaldarar i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Begynte på bandpasskasse, men pga at mdfen var for sterk, so sleit vi ut alle bitsa, so må fortsette på det seinare Edit, greit å ha med bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Vil og ha sån skiltramme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Kjøpte dei på http://www.showplate.se/butik/index.php, vart litt dyrare enn eg fyrst trudde, men vil tru at skiltrame + nye skilt gjer susen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå