Jørgen Lie Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Siden fronten orginalt ikke er spesielt (om i det hele tatt) lavere enn bla kanaler, skal det vel MYE senk til for å klaske fronten i bakken Men, det der var jo bare noe jeg så for meg kunne blitt kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Glemte å skrive at jeg skulle smekke på Hartge leppa. Fronten er høyere enn kanalene, så må nok til om den skal bli lav fremme. Finne perfekt fitment på hjula, og montere leppa, så er jeg i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Skal bli moro å se Liker også at du skal space ut hjul foran! Tenker d blir rått når du får gjort disse tingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hjul foran må spaces, ligger midt opp under bilen slik som det er nå Skal prøve meg litt frem, har 2 stk 15m og 2 stk 25mm. Kanskje de største kommer på fremme. Får se hva jeg finner ut etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Da er bilen satt på triste orginale 16'' hjul, og oppjustert. Så blir det 4-hjulskontroll, godkjenning av senkesettet, og endelig EU-godkjent neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Ser bra ut dette!! Har vell stance klistermerket klar til eg kommer hjem fra sjøen regner eg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Trist å må stille opp, må vel gjøre alt det der selv om en drøy uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Blir kjempebra dette, blei lekkert når du fikk den ned:) Leppe, valsing og kansje spacere ja, det blir rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Ser bra ut dette!! Har vell stance klistermerket klar til eg kommer hjem fra sjøen regner eg med Det ligger klart ja Trist å må stille opp, må vel gjøre alt det der selv om en drøy uke Hehe, ja, er nok ikke så lenge man kan kjøre lavt nå Blir kjempebra dette, blei lekkert når du fikk den ned:) Leppe, valsing og kansje spacere ja, det blir rått Takk, ja satsa på det verte bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Har lekt litt med tanken på nye felger. Har litt sansen for Rotiform NUE, men er usikker på om det blir kult på e39. Fikk Photoshoppet ett bilde, noen tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 synes de du har nå ser bedre ut har heller ikke sansen for felger med farge på e39, men det er jo smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Ja, har nok slått fra meg dette nå, ble nok blendet av mulighetene for å få dem i grom bredde. Siden prisen blir på over 35.000 for ett slikt sett, så er det nok ikke verdt det. Og er veldig glad i de felgene jeg har nå, så blir nok å beholde dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Enig med Ervik, felgene du har nå er dritkul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Ja, har slått fra meg nykjøp av felger. Er såpass fornøyd med de jeg har nå, at jeg ser ingen grunn til å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Herlig bil! Skulle ønske jeg turte å kjøre min så lavt... hehe, det ser grisegromt ut! Og de felgene er lekre Har LED lys til hella'ene dine hvis du vil ha hvitt lys i ae'ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå