Andy520iA Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Behold de felgene du har:) Forøvrig meget feit e39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Herlig bil! Skulle ønske jeg turte å kjøre min så lavt... hehe, det ser grisegromt ut! Og de felgene er lekre Har LED lys til hella'ene dine hvis du vil ha hvitt lys i ae'ene Hehe, takk for det kjørte coiloversene helt i bunn, eneste som duger Er egentlig fornøyd med den orginale looken i angeleyesene, men skal huske på det om jeg går lei. Behold de felgene du har:) Forøvrig meget feit e39! Skal nok beholde dem ja. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 blir meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Ja, har slått fra meg nykjøp av felger. Er såpass fornøyd med de jeg har nå, at jeg ser ingen grunn til å bytte det er bra, de felga der er bare elsk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Takk takk Ja, det er ikke de dyreste felgene, men de er ganske sjeldne, og jeg liker dem meget godt, så er vell bare å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Endelig godkjent coilovers i vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Gratulerer! Men hvorfor ikke lavere enn 33cm bak? Jeg godkjente med 30cm og 225/40/18, og da var den fortsatt fint innenfor på kontrollen.. De 3 cm har mye å si på sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Takk Har stilt opp bilen for vinteren, så orket ikke å justere ned til akkurat grensen for å få det godkjent. Var heller ikke TUV-godkjent for så mye lavere, fremme hadde jeg 1 cm å gå på. Skal uansett stille coiloversene i bunn til sommeren, men nå står de i alle fall i papirene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Har du litt info på felgene dine? Style 37 replica i 19/20" eller noe? Kledde bilen veldig godt ihvertfall. Kunne tenkt meg noe slikt på E38en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Har du litt info på felgene dine? Style 37 replica i 19/20" eller noe? Kledde bilen veldig godt ihvertfall. Kunne tenkt meg noe slikt på E38en. Er Style 37/M-paralell replica ja, 8.5x19 og 9.5x19. ET 15 fremme, og ET20 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Kjøpte du disse nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Har sendt PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Da har jeg mottatt mitt Stance|Works klistermerke, som skal opp i frontruta. Ganske stilig detalj som flere og flere stanca biler har, så er bare å hive seg på bølgen Ikke for å dra opp "gamle innlegg", men lurte litt på dette med det klistremerket... Er det slik at det skal på utsiden eller innsiden av ruten? For, hvis utsiden, så vil jo vindusviskeren skrape over klistermerket hele tiden, pluss vinterstid, så trenger man bare glemme én gang, og dermed er merket ødelagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Skal på utsiden ja, har ikke hatt på mitt enda, så kan desverre ikke svare på spørsmålene. Men tror det sitter ganske bra, så vindusviskere skal gå greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Da har jeg mottatt mitt Stance|Works klistermerke, som skal opp i frontruta. Ganske stilig detalj som flere og flere stanca biler har, så er bare å hive seg på bølgen .sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/301647_10150307560184249_101228694248_7854746_666552342_n.jpg Ikke for å dra opp "gamle innlegg", men lurte litt på dette med det klistremerket... Er det slik at det skal på utsiden eller innsiden av ruten? For, hvis utsiden, så vil jo vindusviskeren skrape over klistermerket hele tiden, pluss vinterstid, så trenger man bare glemme én gang, og dermed er merket ødelagt.. Det er heelt sant ja, har slikt Stanceworks merke på min, og jeg har byttet det 3 ganger allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå