Skaar Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Var pumpen som var gåen ja, var tungt å vri rattet men ble lettere når jeg ga gass (bygde opp trykk). Laget også mye fæle ulyder. Mekanikeren som fikset det sa at i 99% av tilfellene så er det pumpen. Fikk ordnet ny pumpe ferdig montert for 1200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Litt betre lysforhold no, so tok eit raskt bilde av dei nye baklyktene. Dog med dårlig kamera. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Skal ha meg noen nye speil, er det m5 speil som er "the shit"? Noen andre tips til speil evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 det er nok m5-speil eller AC snitcher-speil som gjelder ja begge deler koster litt, men m5-speil er nok den billigste av dem Må si det hjalp godt med facelift baklamper! det gjør seg godt på en fin og blank bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Får se meg rundt etter m5 speil da, blir nok endel finere enn de orginale Satser på å få meg fin og blank bil iløpet av helgen, dersom jeg har fri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Graulerer med en kjempefin femmer som kommer nok til å bli enda finere du har ikke lydklipp før og etter K&N? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bacardi321 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Lite nytt, fått på vinterhjula Fekk også eit flott sett med skilthaldarar i posten HVOR FIKK DU DISSE??????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Har ikke fått på KN enda, så lydklipp kan jeg ordne. Skiltplatene kom fra showplate.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Knøttliten update, med tillhørende elendig bilde. Kjøpte LED-skiltlys fra M-tuning idag, rask og enkel montering. Har også fått på nye skilt, samt bimmers.no skiltplate. Som sagt er det elendig bildekvalitet, tatt med en Nokia fra før krigen engang. Bilen er også skitten etter en Ålesund-Oslo-Ålesund tur. Blir vask og bedre bilder i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Fikk vaska bilen idag, og tok noen bilder fra det som i mine øyne er bilens fineste vinkel. Bilen ser mye nyere og freshere ut nå enn da jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Da venter jeg bare på sommerdekkene fra Dekkonline. Pga kluss med lagerstatuser, så har jeg dem ikke før neste uke, men får forhåpentligvis montert dem iløpet av helgen. Gikk for 225/35/19 på 9.5 felg, og 215/35/19 på 8.5 felg. Tror det blir grei strekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Bakdekkene er komt, hvordan ser dette ut med tanke på strekk? Synes det ser litt lite ut selv, men 225/35 burde normalt strekke litt på 9.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 223/35 på 9,5x19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Ser da helt greit ut det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Bytta til sorte nyrer idag, så da er bilen komplett fri for krom. Ser ganske bøst ut med helsvart front. Byttet også panseremblem, da det gamle var flasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå