Gå til innhold

kassettspiller til cd


Anbefalte innlegg

hei.. har en bmw e39 touring med kassettspiller, dette er i en enhet. og skal bytte til cd spiller.. men må vel da bytte radioen også????? og hva med det elektriske bak.. er det plug and play eller må jeg gjøre om noe..?? har business.... kan jeg da bytte til proffesional??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

plug and play om du får tak i en til rett årsmodell. er forskjell etter 9.mnd 1999 tror jeg det var. da ble kontaktene/ stiftene flate istedet for runde eller motsatt.

bare dra av volumknappen, skyv den fjæra inni der til side, og da spretter displayet ut. koble av den ene kabelen på det. skru ut de to torxskruene i bunnen av kasettspilleren, og dra den ut. koble av og koble på cdspilleren og monter igjen. trenger kun å bytte selve kasettenhete, det er dette som er spilleren, displayet har er kun et display for å si det sånn. men skaff riktig type. noen modeller har knapper for bass osv ved sloten til cda, andre har det nede ved displayet osv.....

akkurat proff/business tør jeg ikke svare på. noen modeller har forsterker bak, andre ikke osv... forskjellige høytalersystemer også. subb bla.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plug and play om du får tak i en til rett årsmodell. er forskjell etter 9.mnd 1999 tror jeg det var. da ble kontaktene/ stiftene flate istedet for runde eller motsatt.

bare dra av volumknappen, skyv den fjæra inni der til side, og da spretter displayet ut. koble av den ene kabelen på det. skru ut de to torxskruene i bunnen av kasettspilleren, og dra den ut. koble av og koble på cdspilleren og monter igjen. trenger kun å bytte selve kasettenhete, det er dette som er spilleren, displayet har er kun et display for å si det sånn. men skaff riktig type. noen modeller har knapper for bass osv ved sloten til cda, andre har det nede ved displayet osv.....

akkurat proff/business tør jeg ikke svare på. noen modeller har forsterker bak, andre ikke osv... forskjellige høytalersystemer også. subb bla.

lykke til

Problemmet med dette jeg skal montere her, er at i bilen nå så står det en orginal Bmw Reverse kassettspiller med display sammen( disse to enhetene sitter her sammen i hverandre)

Men denne nye Business cd spilleren jeg har kjøpt, så er det disse to separat ifra hverandre(som du sier), men den nye displayet er det fem ledninger som skal tilkobles bak i hanskerommet ett sted, har koblet dette visstnok riktig.

Men fortsatt så fungerer ikke dette:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...