Tom K Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Wurth har vel også alltid hatt gode og litt dyre produkter, billig og bra er en dårlig kombo
Nytern Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Nytter ikke å stille sånne spm, en får alltid 54923 forskjellige svar fra 492 forskjellige verdensmestere og folk som har hørt om en fyr som virkelig hadde peiling som brukte noe som var helt rått for 53år sia.. Jeg prøvde Brunox på grunnlag av anbefalinger i en tråd her på forumet for ca ett år sia. Alt jeg pusset ned og smurte brunox på har rustet i ettertid. Prøvde tema sin rustomvandler på Ladaen nylig, hakke noe mere trua på den heller egentlig. Den funker akkurat som annen rustmelk, blir helt svart etter noen timer. Nesten så det frister å gå over til MB siden de nå tilbyr 30års rustgaranti... En skulle tro at vi i år 2010 burde slippe rust på alt av nybiler..
Ballder Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Nesten så det frister å gå over til MB siden de nå tilbyr 30års rustgaranti... En skulle tro at vi i år 2010 burde slippe rust på alt av nybiler.. Skal du fortsette i samme årgangen du har på bilparken din nå, så tviler jeg på at valget du tar faller særlig godt ut for og si det sånn.
SweetBMW Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 Akkurat ja.. nei jeg veit a søren jeg.. tnekte bare om det var noe som var verdt å prøve jeg jo flere år det holder jo bedre er det.. tviler på jeg har samme bil om 5 år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå