Gå til innhold

Hvilken lakkfarge?  

33 stemmer

1. 1. Hvilken lakkfarge?

• Imola Red
      19
    • Carbon Black
      8
    • Sapphire Black
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger da litt hjelp av dere!

Per dags dato er det sorte skinnseter, skal bytte til enten beige eller rød.

Takker for svar, post gjerne bilder her med de forskjellige fargene.. :)

E46 330Ci med m tech2 :)

Ligner på denne:

y5txspdhq2w17848j6il.jpg

Skrevet

Hadde vært gunstig å vite hvilken bil det var snakk om, ja. Det er jo alfa-omega for hvilken farge man skal stemme på.

Skrevet

Hvis det er snakk om en M3 hadde jeg også gått for Imola. Skiller seg litt mer ut på den måten.

Skrevet

Selvfølgelig velger du Imola, men det er viktig at det er Imola II isåfall! :D Grommeste BMW fargen noensinne.

Skrevet

Hm ... Vanskelig valg. Enten velge en av to anonyme farger som ser ut som nesten alt annet på veien, bare med litt spenstigere navn, eller en av de flotteste rødfargene nord for alpene.

Skrevet

Nei, jeg har ikke vurdert Alpinweiss. Synes den fargen er altfor kjedelig. Hehe, har lyst på noe som kan "lyse" opp eller være diskre. Er usikker. Skal ha CSL optikk, derfor jeg i første omgang ville ha Blacksapphire. Er det noen andre farger dere kan anbefale?

Vet godt at Imola er en sexy farge. :) Men alt blir tatt i vurdering. Den skiller seg litt ut ja, men er det også ikke kult med å ha en litt diskre bil, der folk må legge merke til detaljene selv?

Skrevet

British Racing Green er jo en ganske diskret farge, som i tillegg er jævlig kul. Men den passer kanskje ikke på BMW? Jeg er litt usikker, for jeg har ikke sett kombinasjonen før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...