Gå til innhold

GROMT reservehjul selges!

hagenisse
 Share

Anbefalte innlegg

Selger et ORGINALT og megagromt reservehjul tatt fra en meget sjelden BMW-modell. Dette er et ordentlig fett reservehjul, i den überheftige dimensjonen 125/90/15. Sjekk om du har plass på din bil før evnt. handel!

Hjulet er som sagt orginalt levert på en ytterst sjelden BMW i 700.000-kroners klassen, så dette er ikke bare sjeldent, men også eksklusivt og med høy samlerverdi!

Legg merke til at de orginale klistremerkene fortsatt er intakte. Det vitner om godt vedlikehold!

3cexeaw7fpoemk9h43s7.jpg

Gromt! Legg merke til at maks trykk er 60 psi. Til sammenligning har Toyo R888 kun 50 psi!

7t19yvl7btpne5sge0r5.jpg

Ikke la denne sjansen gå i fra deg; slike reservehjul kommer ikke til salgs ofte! Selges høystbydene over 15.000. Dette er BILLIG for et reservehjul i denne klassen!

Pratmakere, testpiloter og annonseselgere kan kontakte noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det mangler ett stk ventilhette, så da er nok ikke dette hjulet noe for meg....

Det er helt korrekt, dette er ikke reservehjulet for deg. Hadde du vært av den type kjøper jeg ser etter hadde du visst at eiere av slike ekslusive biler som dette hjulet stammer fra ikke godtar at man manuelt må ta ut reservehjulet av bilen for sjekk av luftrykk. Reservehjulet var selvsagt koblet til oppbevaringkassen i bilen, som igjen har en ventil for hurtig sjekk av luftrykk uten at det må demonteres fra bilen.

Å montere ventilhette direkte på dette hjulet er et hån mot BMWs ingeniører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sette på 65/45R15 dekk for å få riktig strekk og space ut en halv meter så blir dette superknall.

hvis jeg ikke skulle kjøpt mat denne måneden så hadde felgen vært solgt for lenge sia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...