Gå til innhold

M52B20 motor selges billig. God stand.2.000 kr.+++SOLGT+++

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en motor som jeg tok i innbytte på en som bygde om til 2.8 liter. Der er plukket av alle aggregater, sensorer,coiler m.m. I utgangspunktet en råmotor. Men ledningsnett til M52 med aut.gir kan følge med. Også innsuget uten deler. Den er beregnet på dere som har en defekt/slitt motor(f.eks utett topp m.m) og som enkelt bytter over alle delene fra din gamle motor.

Motoren har blir kjørt 294.000 km og er blitt godt påpasset hele sin levetid. Bilen har servicehefte som er fulgt helt til nå. Det er meget rent inni motoren. Denne motoren kan gå langt uten problemer enda. Denne motoren selger jeg uten å frykte noen problemer.

Mye viktigere å kjøpe en motor som har blitt kjørt langt, men er godt vedlikeholdt med gode oljer. En motor med halve kjørelengden som er dårlig påpasset og kjørt med billigolje er mer slitt inni.

Denne motoren passer også dere som har en dårlig/defekt M50B20. Da byttes ytre deler fra M50 over på denne motoren. Er ikke så mye arbeid når motorene er ute. Skru rett over fra din motor til denne.

Toppdekselpakningen må byttes da disse blir harde og utette med tiden.

Ta gjerne kontakt på 92 22 65 44 hvis du lurer på noe. Ikke la dere skremme av km.standen. Denne motoren går veldig bra. For 2 uker siden gikk den. Den er klar for trofast tjeneste noen år til.

Av bildene ser der den fine lysebrune fargen. Ikke en nedsotet motor dette full av avleiringer. Motoren er også tørr, men litt svetting fra utett toppdekselpakning er jo vanlig på disse motorene.

Motoren kommer fra 5 serie, men passer også 3 serien med små endringer. E34 520 eiere må bytte over bunnpannen og oljepick-up.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

• 2 weeks later...
Skrevet

Denne motoren går eg god for. Kjøper gjør ett meeget godt kjøp. Blitt kjørt på kun castrol olje. Ingen tikking eller antydninger til unormal slitasje. Vannpumpe med stål lameller er montert for noen tusen km siden..

Dette er billig for en motor i så bra stand.

Lykke til med salget eirik :)

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg kjenner en sjåfør som kjører jevnlig strekningen Trondheim - Stavanger. Han er nesten hver uke innom Stavanger. Da må motoren hentes hos meg enten på en mandag eller tirsdag formiddag. Motoren er på fraktterminalen på Tollpost Globe på torsdag etteriddag.( Ligger rett ved siden av GS Bildeler ble jeg fortalt).

Prøvde nettopp å ringe til sjåføren, men han svarte ikke. Har skrevet en sms til han om han kommer til Stavanger neste uke.

Motoren ligger på en palle og kan gjøres klar til sending på raskt varsel.

Frakten vil komme på 1.400 kr til Trondheim. Du må selv komme med kassebil eller henger for å hente motoren. Det er gjort på et par minutter å få en truck til å løfte motoren på plass.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...