Martymore Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Hei, skal ha inn anlegg i en E36 Coupè Lurer på hvor det lønner seg å trekke strømkabelen fra batteriet og inn? Har noen bilde? Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 finn ett hull i torpedoveggen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martymore Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 Takk, det hjalp veldig! Kjedelig å lete etter hull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Bak hanskerommet. Skru ut det og plata som sitter under. Det skal være en gummigjennomføring rett i kanten av teppet. Denne kommer ut under braketten batteriet står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martymore Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2010 Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martymore Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Hei, bruker 2 forsterkere.. Når jeg skal ha remote fra spilleren, må jeg bruke en kabel til hver forsterker eller kan jeg trekke en kabel fra spiller til en forsterker også fra forsreker til forsterker? Eller fins det en bedre måte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Bare lask fra den ene til den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå