Johansen100 Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 For litt siden reiste jeg på ferie, bilen ble satt i garasjen og hadde ingen problemer med fusking eller noe slikt. Når jeg kom hjem etter nesten 3 uker startet jeg den for å la den gå litt på tomgang, den gikk ca 1 minutt så begynte tomgangen å fuske og hørte at turtallet sank, så stoppet den. Når jeg prøver å starte den nå så starter den men tomgangen ligger på under 500 omdr og når jeg gir gass regerer den ikke, så stopper den etter ca 5-10 sek. Forslag over hva som kan være galt mottas med stor takknemlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Gjør den slik hver gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johansen100 Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Gjør den slik hver gang? Ja, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Kan jo være dritt i bensinfilteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johansen100 Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Kan jo være dritt i bensinfilteret. Takk Skal sjekke den, kan den renses eller burde den byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Kan jo være dritt i bensinfilteret. Takk Skal sjekke den, kan den renses eller burde den byttes? Man bytter det, det ligger under bilen, men jeg har ikke byttet på min selv så jeg er ikke sikker på hvor det ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 defekt kam eller veiv sensor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 luftmengdemåler? bensinpumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johansen100 Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2010 Etter jeg skrev sist så vill ikke bilen starte, hørte den "tente", men vill ikke starte, mistenkte bensinpumpe/filter som dere foreslo. I dag fikk jeg min nykjøpte gt1 til å virke etter litt knot. Fikk selfølgelig opp endel feilmeldinger, forsto ikke så mye av dem, men mange kom nok av at bilen ikke starter. Prøvde å aktivere bensinpumpe og hørte den startet, så feilen kan ikke ha vært den tror jeg. Slettet feilmeldinger før jeg koblet av gt1. Prøvde da å starte bilen etterpå og da malte den som en katt Har selfølgelig fått et annet problem mens bilen har stått, venstre luftfjær har synket helt ned Regner med at det er luftbelgen, noen andre som har en bedre ide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå