gnilb Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Kommet noe lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Nei, ikke egentlig. Har fått renset opp hele systemet, så nå starter bilen, men den går kun så lenge kaldstartdysen er åpen. Ergo, hoveddysene åpner ikke. Dette har jeg ikke funnet ut av enda, men håper på og komme noe lengre med saken neste uke når jeg er hjemme fra jobb igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Hvis den går. Hvor mye skal du ha for den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Ikke mere over 1500 enn at jeg får dekt inn kostnadene. Til nå beløper det seg på 450 kr i filter og en reim. Så 1950 kr pr nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Hva er status? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Sliter fortsatt med og få liv i dysene. Bestillt ny ECU, håper det løser saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Fikk ny ECU idag, men når jeg sku starte bilen, så gikk ikke bensin pumpen. Tenkte jeg måtte sjekke pumpa. Tror du fan meg ikke det har vært noen og stjelt bensin pumpa og filteret når jeg har vært borte. Folk er fan så frekke at det er ikke mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Frekke folk er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Jupp, så om noen har en pumpe, med opphengsbrakett liggende, så er jeg veldig interesert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Sjekka på gule sider nå. Ca 13 timer kjøring en veg for meg å hente den. Blir nok i lengste laget. hadde den stått nermere hadde jeg kommet å henta den. Typisk.. Får håpe den kommer i hendene til noen som setter den i stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Det tror jeg den gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Det håper jeg og. Var vel derfor jeg kjøpte den for og unngå at den havnet i pressa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Da har faktisk bensinpumpa kommet til rette. Etter endel etterforskning, fant jeg frem til tjuven. Tjuven angret seg, og ga pumpa tilbake. Så da er det håp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Gode nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå