winchester Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Tar meg 18 timer å kjøre opp til Troms, hadde det ikke vært for det hadde jeg hentet den på flekken med henger! : ) Lykke til med salget, ser jo ut som at gnilb er meget interessert, hehe. Bra bensinpumpen kom til rette igjen, kan søren ikke føle seg trygg noen steder lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Det tror jeg og han er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Gnilben virker gira ja. Får se om den starter når jeg kommer hjem igjen da. Dette er vel egentlig ikke et salg, her er del bare snakk om omplassering for at bilen skal komme i et trygt og godt hjem, med en fin ramme og rolig atmosfære, hvor omsorg og pleie står i høysetet. Se, kunne vært utdrag fra en annonse fa dyrebeskyttelsen. Og får jeg den ikke igang, leier jeg en bilhenger, og kjører den opp til bardu:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Hehe Hvis du stopper i heggelia så blir jeg glad. Flytta dit nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Da startet bilen, og kan kjøres hjem til sin nye eier for egen maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Da var bilen solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå