larserso Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Jeg sliter med at dørlåsen fryser i åpen posisjon når det er kaldt så tenkte å rense wiren og smøre opp igjen da jeg har hørt det skal gjøre underverker. Hvordan går man fram for å ta av dørpanelet? Er det mange skruer? Jeg fant en fin DIY, men der er det bl.a. sagt at man må ha spesialverktøy for å ta av interiørlist. Trenger man det? Bør man regne med å bestille nye klips først fordi de kommer til å knekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Robin Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Trenger ikke spesialverktøy, er noen torx..To eller tre stk ved der armlene sitter. Og selvsagt en under den "Airbag" knappen. Resten er bare klips, de kan knekke lett så du bør kjøpe en liten pose med slike klips. Er ikke krise om du ikke har alle i og med den holder seg som regel egentlig ganske bra på et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 men når du kobler fra airbag'en får du opp feil i dashen... aner ikke hvordan man får bort det da:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Robin Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Du kobler ikke fra airbag. Du tar ut den lille pluggen over et hull som står "Airbag" på. Er rombeaktig form. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Du kobler ikke fra airbag. Du tar ut den lille pluggen over et hull som står "Airbag" på. Er rombeaktig form. man trenger ikke koble den fra, men du får jo mer arbeidsplass om du får dørpanelet unna, ikke at jeg har gjort dette selv, men hørte mekanikeren som hadde jobbet på bilen min hadde fått opp en lampe i dashen når han gjore dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Her er en diy: http://www.e46fanatics.com/howto/howtod ... owto_id=27 For å unngå problemer med airbaglampe osv så bare ta av batteriet noen mintter før demontering av airbag Hjelper utrolig mye å smøre opp mekanismen btw. Gjorde det på min i vinter og har aldri vært et problem siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 eg brukte denne her for å få av dørtrekket når eg skulle demontere vindusheisen var ein av dei mest oversiktlige som eg kunne finne i vertfall DIY BSW EdIt :eg klarte å knekke alle dei fire platikk pluggene som sitter under inneriørlistene så du kan sikkert berre bestiller eit par sånne med ein gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå