Efen Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 jeg vurderer kanskje å ta meg en tattoo, har lyst på noe bilrelatert. Har hatt 3 BMW'er og nå har jeg 2 i en alder av 19 år. Har også en golf 3 og en seat inca som vel å merke brukes som pendlebiler. Liker best 3- serie, har en 93mod E36 316i som jeg kjøpte når jeg var 16 år. og klarte å koste på over 40.000 i styling, anlegg, 18" felger, stereo/DVD spiller, spillkonsoll inni osv... også har jeg en 99 mod E46 som jeg har satt på M3 front, spoiler, bakrutesenker, senkesett, 18" felger, angeleyes osv... så er litt over interisert i bil egentelig. Liker så klarte BMW best, er det noen som vet om noen bra bil/BMW tattooeringer? har ikke peiling på hva jeg skal ta, har sett masse på nettet men finner ingen bil tattoos noen som vet om noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Robin Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Ikke gidd, ser så jalla ut synes jeg. Men dersom om du MÅÅÅÅÅ.. Bmw M fargestripene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 M/// Trenger jeg si mer? PS: Bør ikke være stor. Kanskje en liten på skulderen? evt på underarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 M///Trenger jeg si mer? PS: Bør ikke være stor. Kanskje en liten på skulderen? evt på underarmen. husk og skriv det riktig da... ellers blir det jo noe jalla:P ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Baah.. Litt trøtt etter å ha vært på jobb hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Jeg er av den oppfattelse av at sånt blir jalla uansett. Enten blir det noe lite, som du kommer til å irritere deg på hvis du eventuelt skal ha noe "skikkelig", eller så blir det noe stort som reklamerer at du er en bil-nerd, noe som på ingen måte er kult Harry blir det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Høres fryktelig harry ut. Men om du absolutt må kan du jo ta den helt ut og tatovere M3 på høyre skulder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Ren biltattoo er harry! Iallefall en enkel ///M eller "Bmw Power" etc... Skal du ha biltattoo må det være en old school tattoo med flere elementer men hvor ett kanskje kan ha noe med bmw å gjøre... halvdårlig eksempel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 eller? Som overmiddels interessert(og tattovert) så syntes jeg ikke dette er så veldig kult... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 eller? Som overmiddels interessert(og tattovert) så syntes jeg ikke dette er så veldig kult... Denne såg utrolig jalla ut, proposjonene på bmw-rondellen var syykt dårlige, feile farger og skjeive linjer... Nesten et under at de hvite og blå rutene på bmw-rondellen kom på rett plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 viewtopic.php?f=9&t=76392 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 kjører du 316 tattoverer man IKKE ///M3 as, just my "2 pent" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Har noen nevnt M3 da? Kun M logoen som har vært diskutert til i nå, E36 316i M-tech er vel ikke ikke noe i veien med, om man kjører en 525d så er det liksom ikke så kult å tattovere 525d på ryggen heller... dvs just-dieselpower hadde nok likt å hatt noe slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 kjører du 316 tattoverer man IKKE ///M3 as, just my "2 pent" En kjører vel ikke 316 hele livet heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Dette hadde jeg ikke vurdert å gjøre engang. Sikker på at du kommer til å angre etter som årene går. Men som superbeetle skriver, da bør det kanskje være en old school eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå